אירוע קשה

בן 90 פונה במצב קשה לאסותא אשדוד לאחר שנפגע מבעיטת עגל

הוא פונה עם חבלות בפלג גופו העליון כשהוא מורדם ומונשם. פרמדיק מד"א אושר ממן : "הגבר ישב בסמוך לכניסה למשק. סיפרו לנו שהוא נחבל מהעגל והזעיק את בני משפחתו".

אירוע קשה הבוקר, רביעי, במושב ליד אשדוד. בן 90 נפגע במצב קשה ופונה כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים אסותא אשדוד לאחר שנפגע מבעיטה של עגל. הוא סובל מחבלות בפלג גופו העליון.

דוברות מד"א : בשעה 06:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על גבר שנפגע מבעיטת עגל במושב מועצה האזורית באר טוביה. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח אסותא אשדוד גבר בן 90 במצב קשה עם חבלות בפלג גופו העליון כשהוא מורדם ומונשם.

פרמדיק מד"א אושר ממן סיפר: "הגבר ישב בסמוך לכניסה למשק כשהוא סובל מחבלות בפלג גופו העליון. סיפרו לנו שהוא נחבל מהעגל והזעיק את בני משפחתו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן תרופות והנשמה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך