שימו לב

בתוך שעה שתי תינוקות בנות שנה ננעלו ברכב באשדוד

שתיהן חולצו על ידי מתנדבי ארגון 'ידידים'. האירוע הראשון אירע בפארק נמלי ישראל באשדוד. האירוע השני בחניון הסיטי באשדוד. במקרה נעילה ניתן ליצור קשר מידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.
המקרה הראשון...

שני אירועים דומים אירעו היום, ראשון באשדוד. תוך פחות משעתיים שתי פעוטות בנות שנה ננעלו בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותן.

הבוקר (ראשון) בשעה 9:38 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת שנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה, בפארק נמלי ישראל באשדוד.

שלומי הרוש, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והוציא את האירוע לקבוצת החירום. ליעד פרץ, מנהל הסניף, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ יחד עם האב את התינוקת בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

ליעד מספר: "הייתי במשרד בשיא העומס של ערב חג. קיבלתי את הקריאה ממוקד החירום ותוך דקות הגעתי למקום. כשהגעתי, האב שהוא בעצם מתנדב פעיל בארגון ואף מחלץ ילדים מרכבים נעולים. רק שהפעם נאלץ לבקש סיוע עבור בתו התינוקת שננעלה. הציוד המקצועי של האב, ננעל בתוך הרכב עם בתו. הוצאתי את הציוד שלי ותוך זמן קצר חילצנו יחד את התינוקת. המקרה רק מזכיר כמה אף אחד לא מוגן. אל תאמר לי זה לא יקרה".

blank
כעובר שעתיים…

כעבור שעתיים בשעה 11:08 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת שנה שננעלה בשגגה ברכב, בחניון הסיטי באשדוד. שלומי הרוש, סג"מ מרחב לכיש , נענה לסייע באירוע והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את הילדה בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

שלומי מספר:"בדיוק סיימתי סידורים בקרבת מקום. קיבלתי את הקריאה ותוך דקות הגעתי למקום. הייתה המולה רבה סביב הרכב, הוצאתי בזריזות את הציוד וחילצתי את הילדה במהירות. האם התרגשה מאוד והודתה לי על העזרה."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך