נקודה לבנה.

מ.ס אשדוד יצאה לבני ריינה, העולה החדשה וחזרה עם נקודה לאחר 1:1. אשדוד כבשה בפנדל, ריינה החמיצה פנדל.
ג'ראפי.

אחרי המשחק מול מכבי ת"א, מ.ס אשדוד יצאה מעודדת למשחק החוץ מול בני ריינה במוצ"ש וחלמה על 3 נקודות. בסוף המשחק מול ריינה הסתבר כי גם הפעם אשדוד יצאה עם נקודה בלבד – 1:1.

הנקודה הזו הייתה סביב הנקודה הלבנה. לאחר מחצית מאופסת, שבה היא החמיצה אשדוד לפחות 3 הזדמנויות, החליט השופט יואב מזרחי לתת פנדל לבני ריינה, שלא היה בכלל. שלעאטה נפל (47) ברחבה ובני ריינה קיבלה פנדל בניגוד למהלך המשחק. שלומי אזולאי בעט ויואהב ג'ראפי הדף.

בדקה ה-52 הוכשל דיוויד קופרמן לרחבה. שוב טעה מזרחי, כשהפעם לא קבע פנדל. הואר תיקן וננאד צבטקוביץ' בעט את הפנדל פנימה 0:1 לאשדוד. אבל הסיום היה של בני ריינה (72) קרן של ברסקי מצאה את אזולאי שאף אחד לא שמר עליו והוא המשיך פנימה –  1:1. נקודה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, אוואני, צבטקוביץ', גיל כהן (זסנו, 61), קופרמן (הרוש, 64), סבג (בילו, 61), סבן (אדיר לוי, 61), אלאבי (בריהון, 64), כנעאן, ממאטה. 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך