בן שמעון: "אנחנו צריכים לדעת לייצר מומנטום טוב לאחר המשחק נגד מכבי ת"א"

מאמן מ.ס אשדוד אמר את הדברים לקראת המשחק במוצ"ש מול העולה החדשה, בני ריינה (,אצטדיון 'גריו', 19.30) בחוץ. נראה כי ההרכב שפתח מול מכבי ת"א ימשיך.
בן שמעון.

מ.ס אשדוד רוצה לחזור לנצח לאחר רצף של הפסד ותיקו בליגה. אומנם התיקו היה מול מכבי ת"א, שגרם לשביעות רצון, אבל בקבוצה רוצים לצבור 3 נקודות ולהיצמד לצמרת. אשדוד תצטרך לעשות את זה במוצ"ש מול העולה החדשה, בניי ריינה, במשחק חוץ (אצטדיון 'גרין', 19.30).

המאמן רן בן שמעון התייחס למשחק: "אין ספק שהמשחק נגד ריינה חשוב מאוד להמשכיות שלנו העונה. אנחנו צריכים לדעת לייצר מומנטום טוב לאחר המשחק נגד מכבי ת"א שנתן לנו ביטחון ביכולות שיש לנו בקבוצה. אין ספק שזה צומת חשוב, אבל האימונים השבוע היו טובים, והשחקנים מוכנים למשחק".

מבחינה מקצועית נראה כי לא צפויים שינויים מההרכב ששיחק מול מכבי ת"א. לוקאס סלינס הקשר הברזילאי עדיין פצוע. סמואל אלאבי, שחזר לקבוצה רשמית, יקבל דקות ראשונות העונה בקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך