יואב ג'ראפי שוב זומן לסגל הנבחרת

שוער מ.ס אשדוד זומן לנבחרת לקראת משחקי הנבחרת במסגרת ליגת האומות מול אלבניה ומלטה. אופיר מרציאנו אקס אשדוד גם הוא בסגל. ערן זהבי לא זומן.
גרפיקה וצילום: מ.ס אשדוד

נבחרת ישראל תתכנס בשבוע הבא לקראת משחק הנבחרת במסגרת ליגת האומות מול אלבניה (24.9.22, 21:45, בלומפילד). 3 ימים לאחר מכן תצא הנבחרת למשחק חוץ במלטה (27.9.22). מי שזומן שוב לסגל הוא שוער מ.ס אשדוד יואב ג'ראפי. אגב השוער הראשון הוא אופיר מרציאנו, אקס מ.ס אשדוד

כ-20 אלף אוהדים הבטיחו את הגעתם למשחק. פאנזון ייפתח החל מהשעה 19:00 ולכן אתם מוזמנים להקדים את הגעתכם לאצטדיון. רכבת ישראל תתגבר את מערך הרכבות לקראת המשחק. 4 רכבות מיוחדות הלוך וחזור לתחנת ת"א ההגנה. מאשקלון (עם התחנות בדרך) מנתניה (עם התחנות בדרך) מירושלים (דרך נתב"ג) ומהרצליה (דרך כל טבעת השרון). הרכבות יגיעו לאזור התחנה בשעה 21:05 ומשם יחכו שאטלים של ההתאחדות לכדורגל (בחינם עבור האוהדים). בסיום המשחק יהיו גם כן שאטלים לתחנת ההגנה, כאשר 4 הרכבות יצאו בשיטת מלא וסע.

מי שלא זומן, ועורר הרבה רעש תקשורתי, הוא החלוץ ערן זהבי, ממכבי ת"א. על פי ההתאחדות זהבי לא זומן כי רצה להתגורר בעת מסע הנבחרת בחדר לבדו.

להלן הסגל שנבחר לצמד המשחקים ע"י אלון חזן מאמן הנבחרת:

שוערים:
אופיר מרציאנו, עומרי גלזר, יואב ג'רפי

הגנה:
אלי דסה, מיגל ויטור, רז שלמה, שון גולדברג, ניר ביטון, דורון ליידנר, דני גרופר, עיאד אבו עביד.

קישור:
עדן קארצב, נטע לביא, ביברס נאתכו, גבי קניקובסקי, דן גלזר, דולב חזיזה, עומר אצילי, רמזי ספורי.

התקפה:
ליאל עבדה, שון וייסמן, תאי בריבו, עומרי אלטמן, איתמר שבירו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך