חברת החשמל משיקה מענה אישי באמצעות אפליקציית ה- WhatsApp . לקוחות החברה יוכלו לשלוח הודעות למספר ייעודי (055-7000103), תוך שימוש באפליקציה.
לקוחות החברה יוכלו להודיע על מפגע בו נתקלו , ובמקרה של תקלה ברשת החשמל בביתם, יונחו לבצע בדיקה בארון החשמל, בדומה לשיחה עם נציג שירות, עד לדיווח על התקלה ומיצוי הטיפול . בנוסף השירות בווטסאפ מאפשר מסירת קריאת מונה.
השימוש באמצעים המתקדמים יאפשר קבלת מידע וביצוע פעולות באופן נוח, מהיר ויעיל יותר, ובמקרים של מפגעים על רשת החשמל כדוגמת ענפים על רשת החשמל או ארונות פרוצים, ניתן יהיה לשלוח צילום של המפגע עצמו.
בהמשך צפוי שירות הווטסאפ להתרחב גם למגוון תחומים נוספים ובהם, בירור חשבון חשמל תשלומים, ועוד.
*מ"מ מנכ"ל חברת החשמל, רם ארליכמן *: "כחברה עם כ 3 מיליון לקוחות, אנחנו משקיעים משאבים ומאמצים רבים בשיפור ושדרוג השירות ללקוחות שלנו בכל דרך, והווטסאפ הוא אמצעי נוסף, אשר ייתן מענה מהיר, יעיל ונוח אותו אנו מציעים ללקוחות שלנו. ערוץ שירוץ נוסף שיאפשר ליצור ולשמור איתנו על קשר."
*סמנכ"ל שירות בחברת החשמל, אורן הלמן *: "השירות שאנו מציעים ללקוחות בווטסאפ מאפשר לנו להעניק חווית לקוח מצוינת בשירות עצמי בערוץ דיגיטלי נוסף. אנחנו עושים מאמצים רבים במטרה לספק ערוצים נוספים ליצירת קשר עם חברת החשמל ולענות לכלל לקוחות החברה, גם הלקוחות הדיגיטליים וגם הלקוחות המסורתיים, שמעדיפים את הקשר עם מוקד 103.
בשנים האחרונות קיים גידול במספר הפונים באמצעות הערוצים הדיגיטליים, ולחברת החשמל חשוב להתאים את השירות ולהבטיח מגוון ערוצים זמינים ומתקדמים לכלל הלקוחות. את השקת הווטסאפ ילווה גם קמפיין תקשורתי בערוצי הטלוויזיה.