מחמאות. נקודה.

לאחר ההפסד להפועל ירושלים, הגיעה מכבי ת"א לאשדוד. אשדוד במשחק מצוין סיימה בתיקו מאופס והייתה קרובה אפילו לנצח. היא זכתה בנקודה ובהרבה מחמאות.
סבן וג'ראלדש נאבקים על הכדור.(צילומים: טל אקוקה).

לך תתאושש אחרי הפועל ירושלים עם מכבי ת"א. זה מה שציפה למ.ס אשדוד. אשדוד נוצחה במחזור השלישי על ידי הפועל ירושלים וקיבלה להתאוששות את מכבי ת"א, במחזור הרביעי. מה שקרה בסיום הוא שאשדוד דווקא התאוששה במשחק טוב מול מכבי ת"א שהסתיים בתיקו מאופס ומוצדק.

לאחר משחק שווה כוחות עד לדקה ה-13, שבו אשדוד לא נפלה ממכבי ת"א ולחצה עליה, קיבלה מכבי ת"א פנדל לאחר הכשלה בספק של גויאגון. ערן זהבי בעט את הפנדל הכי גרוע שאפשר מעל לשער של אשדוד. עדיין אפס אפס. אולי נעשה פה צדק.

מכבי ת"א השתלטה על המשחק והייתה יותר מסוכנת בחלק האחרון של המחצית הראשונה. אשדוד הסתפקה במתפרצות מסוכנות עם ממאטה ובילו. אבל המחשק כולו היה בחלק של אשדוד.

אבל החמצת המשחק (מלבד הפנדל) הייתה של חמודי כנעאן. (39) לאחר דאבל פס עם ממאטה עבר כנעאן את ההגנה של ת"א ומול פרץ בעט כדור חזק שצריך היה להיכנס, אבל פרץ ביציאה גדולה מנע שער מאשדוד. זה נגמר 0:0.

כנעאן עובר את גויאגון.

המחצית השנייה נפתחה בשוויון מוחלט. אשדוד נכנסה למחצית מצוין. בדקה ה-69 אדיר לוי הגיע למצב טוב והבעיטה שלו נעצרה ברגל של שחקן מכבי ת"א ויצאה לקרן. אדיר לוי (75) היה קרוב יותר מההזדמנות הראשונה, אבל פרץ שוב היה במקום.

יעקב בריהון נכנס ובריהון כמו בריהון יודע לעשות לעצמו מצבים (85) והוא היה קרוב מאוד לכבוש שער תוך שהוא עובר שלושה משחקני מכבי ת"א. מכבי החזיקה בכדור אבל הגיעה למצב של שער ממש 3 דקות לסיום, חוזז בעט וג'ראפי הציל שער מצוין.

דקה לסיום מכבי ת"א כבשה. לוקאסן הבלן החדש בנגיעה הראשונה שלו כבש. אוראל גרינפלד נקרא ל-VAR ופסל את הגול אשדוד ניצלה. גם הצדק במשחק הזה ניצל. זה נגמר בתיקו מאופס, ואם דניאל פרץ שוער ת"א, היה הבולט  במכבי ת"א זה מלמד הכל

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (בריהון, 84), צבטקוביץ', אוואני, גיל כהן, קופרמן, סבג (זסנו,68), סבן כנעאן (הרוש, 67), בילו (אדיר לןי, 67), ממאטה 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך