"שמעתי סיפורים מזעזעים על ניכור הורי, זה הפרוייקט הכי חשוב שעשיתי"

חן עשור מספרת על סדרת הכתבות על ניכור הורי

לא רבים מדברים או נותנים במה לאסון החברתי הנמצא בקרבנו ונקרא "ניכור הורי". למי שלא יודע המושג מתייחס לתופעה קיצונית במסגרתה על רקע הפרידה בין ההורים הורה אחד מסית באופן שיטתי את הילדים כנגד ההורה השני, עד שהילדים לא מעוניינים בקשר עם ההורה השני.

כאמור מדובר בנושא שלא מקבל במה בתקשורת, תופעה שמעדיפים לא להתייחס אליה, איך נאמר.. מדובר בנושא בכלל לא סקסי. מי שכן הרימה את הכפפה והחליטה לקחת את נושא הניכור ההורי כפרוייקט היא חן עשור – עיתונאית ומגישה בערוץ האינטרנטי אונליין Tv. "החלטתי לקחת את הנושא הזה כפרוייקט חיי, זה נושא כל כך חשוב וכל כך עצוב שהורס בעיקר אבות שמתפוררים בפנים. לכן לאחר שפנו אליי מספר אבות עם סיפורים כל כך קשים, החלטתי לעבוד על סדרת כתבות בתחום", מספרת חן עשור.

"התחלתי לעבוד על סדרת הכתבות לפני 3 שבועות, עשינו תחקיר מעמיק, דיברנו אני והצוות שלי עם עשרות אבות והתחלנו כבר בצילומים. אני מניחה שסדרת הכתבות תצא ממש בקרוב".

באיזה סיפורים נתקלת?

"שמעת סיפורים שוברי לב. אבות שאיבדו הכל ברגע, כאלה שלא רואים את האור בקצה המנהרה ואף שוקלים לעשות את הגרוע מכל".

חן, למה לא מדברים על זה בתקשורת?

"התקשורת מעדיפה להתעסק בבחירות, פוליטיקה, וכל מיני נושאים פופוליסטים. קשה להם לגעת בנקודות כאלה רגישות בחברה. זה מאוד עצוב שזה ככה. מישהו צריך להיות הפה של אותם אבות ולעזור לשים סוף לתופעה המכוערת הזאת".

אז למה דווקא את?

"חינוך. ההורים שלי חינכו אותי להלחם בעוולות ולא לסתום. לכן אני שנמצאת במקום שנותן לי במה, החלטתי לצאת עם זה בכל הכוח. בנוסף אני מאוד מחוברת לאבא שלי – אני יודעת מה זה אהבה של אבא, אז אני אעשה הכל שתופעות כאלה יטופלו. אבות צריכים לדבר עם הילדים שלהם ולהפך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך