בתפקיד השדכן - צה"ל

מצה"ל באהבה

רס"ל קורל נגב ורס"ל איתן קרילקה מאשדוד, הכירו בצבא באוגדה 80 שבאילת לפני 3 שנים. לפני פחות מ-3 חודשים הם הפכו לזוג קרליקה, כשנישאו. השירות הצבאי הוא זה שחיבר אותם אחד לשנייה. קורל: "אף פעם אל תגידו אף פעם, לא חשבתי שאכיר את בעלי בצבא". איתן: "אספר לנכדים שהשירות גרם לי להכיר את הסבתא המושלמת שלהם". בחתונה הגיעו כל החברה מהצבא. מעניין איפה הם יעשו את הברית.....
קורל ואיתן ביום נישואיהם.

החברה באגודה 80 לקחו אפטר במיוחד לחתונה שלהם. איך לא ייקחו? הרי הם הכירו כשהיו איתם בבסיס. כשהזוג קרליקה צעד לחופה החברה מהבסיס סיפרו איך זה התחיל. עכשיו אנחנו נספר לכם.

תכירו את רס"ל קורל נגב, 23, עכשיו קרליקה ורס"ל איתן קרליקה 26. השניים גרים באזור י"ב באשדוד. הוא כבר חי בעיר, היא הגיעה בעקבותיו מאשקלון. הכל התחיל דווקא רחוק מפה באילת, אם נדייק יותר באוגדה 80 שבאילת, האוגדה שאחראית על הביטחון באזור הגבולות עם מצרים וירדן. חתיכת אחריות. אפשר להבין איך במקום כזה חשוב, יצאה עוד בשורה חשובה., או חשובה לפחות להם – נישואי הנגדים קורל ואיתן.

תופסים רגע יחד באוגדה.

השניים מסתבר הכירו כשאיתן שירת כנגד בתחום התקשוב וקורל הייתה סמב״צית בחמ״ל בשירותה הסדיר. כשקורל נכנסה לקבע, הקשר המחודש שלה עם הצבא, הביא לפריחת קשר אחר לגמרי, עם איתן. הם גם התחילו לסגור שבתות באוגדה יחד, וכך הכירו יותר טוב, וכן, התאהבו….

הם מספרים: איתן: "הגעתי לאוגדה לפני שלוש שנים בתפקיד ראש צוות טכנאים, שאחראי על כל תחום התקשורת. קורל ממשיכה: "אני הייתי בחמ"ל והוא היה מפקד באחד החמ"לים. וכך לאט לאט הכרנו".

נו ומה קרה?

קורל: "הכרנו עוד לפני, הקבע אבל מאז שנכנסתי לקבע נהפכנו קרובים יותר. התחלנו יותר לדבר והכרנו יותר. התחלנו לצאת בתקופת הקורונה ויצא שנפגשנו הרבה יותר". איתן: "כשקורל נכנסה לקבע התחלנו לדבר יותר. אחרי חצי שנה של שיחות, ואחרי שראינו שאנחנו מתחברים, התחלנו להתקרב לאט לאט עד כדי כך שהצעתי לה נישואין. עכשיו אנחנו זוג נשוי".

הצעת הנישואין של איתן לקורל.

וזה מה שהיה. ההיכרות הזו התקרבה יותר ויותר ולאחר זוגיות אינטנסיבית של שנתיים הם התחתנו. הם אפילו ביקשו שהחיילים בבסיס ישמרו את היום ה-28 ביוני לשנת 2022. חשוב היה לחברה בבסיס לרשום את היום, כי הרי צריך לבקש חופשה מיוחדת לחתונה…. אז מעכשיו זוג הנגדים ששירתו יחד, עדיין משרתים יחד…רק כזוג נגדים נשוי…זה לזה.

נשארתם גם באותם תפקידים?

קורל: "אני ראש מדור הגנה מרחבית בעורף של האוגדה ואיתן הוא נגד רדיו, שאחראי על כל תחום הקשר באוגדה, וכן אנחנו עדיין באותו מקום יחד".

ותישארו כך לנצח עד עצם היום הזה?….כמו באגדות?

קורל: "אני כרגע ממשיכה בצבא ובאוגדה. אני מתפתחת בתפקיד נגדת עורף. בעזרת השם אצא גם ללימודים". איתן: "הכל תלוי בהמשך הדרך, זה לא תלוי רק בנו. לא תמיד יש תקנים ולא תמיד זה יהיה תלוי בנו"

ואם זה יהיה תלוי בכם?

קורל: "אז כן ברור. אם אפשר באותו מקום אז למה לא"

סליחה שאני נכנס ככה למקומות שלא ברור לי אם אני צריך, אבל בוודאי כל הקוראים שואלים אם אתם יכולים לנהל גם בבסיס סדר יום של זוג, שכולל כמובן גם לינה יחד, כמו כל זוג אחר.

איתן: "לא. כי זה אסור על פי נהלי הצבא". קורל (צוחקת): "אנחנו נפגשים בארוחת צהרים".

מה התכנון הלאה בכל הקשור לזוגיות שלכם? כמה שאפשר לתכנן בעבודה כמו שירות בצבא.

איתן: "אנחנו רוצים להמשיך את הזוגיות ולקדם אותה כמה שאפשר. רוצים לעבור לגור יחד בעיר אילת, בגלל התפקידים שלנו פה, ולהקים משפחה נאמנה בישראל". לקורל מסתבר אותן מחשבות עתידיות: "הוא נראה לי אמר תשובה מספקת".

השניים נישאו כאמור בסוף יוני האחרון. ברור לכולם כמו שאמרנו שחלק גדול מאוד של האורחים לבש ירוק בחתונה, שזה מדי צה"ל".

עוד לא יצאו לירח דבש.

זו הייתה חתונה צבאית?

איתן: "היו הרבה אנשי קבע בחתונה. עשינו את זה באולמי אדמה באשדוד והגיעו הרבה חברים מהצבא ומהעיר אילת. קורל: "החתונה הייתה שמחה מאוד. זה היה באמצע השבוע ואנשים ניצלו את האפטרים (חופשה לכמה שעות – מ.ס) מהצבא, להגיע". איתן: "חשוב לי להגיד שהצבא בא לקראת המשרתים בו ונותן את האפשרות להתפתח לאנשי הקבע והסדיר. תראה כמה עזרו לנו בעניין החתונה. חשוב לנו להגיד תודה על כל העזרה והתמיכה של המפקדים של שנינו. לא רק שהם לא לחצו, הם אפילו נרתמו".

נו,  ואיפה עשיתם את ירח הדבש?

איתן: "אנחנו עדיין לא היינו בירח דבש. מתכננים לנסוע למלדיביים".

מה, מה, לא יצאתם לירח דבש? קורל, איך הסכמת?

"אתה רואה מה זה, אבל שווה לחכות למלדיביים"

ואת הברית תעשו בצבא?

קורל (שוב צוחקת): "לך תדע".

הקשר התהדק כשקורל עברה לקבע.

נו, אז יש לכם מה לספר לנכדים?

איתן: "ברור. שהשירות גרם לי להכיר את הסבתא המושלמת שלהם. בזכות השירות הצבאי הגענו למקום שאנחנו רוצים להיות בו. אני מאחל לנו שנמשיך להיות בזוגיות איתנה לכל חיינו". קורל: "שאף פעם אל תגידו אף פעם. לא חשבתי שאכיר את בעלי בצבא. כבר סיימתי סדיר ובסוף הכרתי אותו בקבע. מסתבר ששווה היה לחתום קבע".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך