רן בן שמעון: "אני אוהב את איביץ' ברמה האישית" – צפו

אבל ירצה מאוד לנצח אותו במוצ"ש (אצטדיון הי"א, 20.15), כשאשדוד תארח את מכבי ת"א של איביץ'. הקשר ג'ורדן סבן: "כולם יודעים שמכבי ת"א קבצה גדולה בישראל, אבל צריכים לחשוב על עצמנו".
בן שמעון.

יש משחקים שלכולם ברור עד כמה צריך להגיע ממוקדים מול היריבה. משחק מהסוג הזה הוא מול מכבי ת"א. מ.ס אשדוד תארח במוצ"ש (20.15, אצטדיון הי"א) את מכבי ת"א עם המאמן שלה ולאדן איביץ'.

מבחינה מקצועית לוקאס סלינס הברזילאי ייעדר ובמקומו יש לרן בן שמעון כמה אופציות, כמו יעקב בריהון או חמודי כנעאן. אותו הדבר בעמדת המגן השמאלי שם עשוי לשחק דיוויד קופרמן, או שבן שמעון עשוי להפתיע עם רועי לוי שהגיע מרעננה.

לפני המשחק נערכה מסיבת עיתונאים בה נטלו חלק המאמן בן שמעון והקשר הצרפתי-יהודי, ג'ורדן סבן:

רן בן

strong>איך מרימים את השחקנים לאחר ההפסד האחרון להפועל ירושלים?

"יש פה התחדשות אנרגיה מאוד טובה ויפה אצל שחקנים שמבינים שהם צריכים להתקדם, ובשביל זה צריך לשים את הדברים מאחור. יש פה שחקנים טובים מאוד, ורציניים מאוד. אני מאוד אוהב את מה שקורה פה במועדון".

סבן.

ג'ורדן סבן: "המשחק האחרון כבר מאחורינו ואנחנו מתכוננים למשחק הבא. עשינו הכנה טובה השבוע לקראתו. כולם יודעים שמכבי ת"א קבצה גדולה בישראל, אבל צריכים לחשוב על עצמנו. זה כדורגל ואנחנו תמיד רוצים לנצח".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך