"פתחו" את העונה – אדומים בניצחון ראשון. צפו בזלמנוביץ' שוער אשדוד הודף פנדל

לאחר שלושה משחקים ללא כיבוש שער, ולאחר שתי תוצאות תיקו והפסד, קבוצת הפועל אדומים אשדוד ניצחה וכבשה. זה קרה במחזור הרביעי בליגה הלאומית בניצחון 0:2 על הפועל ר"ג. מאמן ר"ג רוני אוואט, התפטר לאחר המשחק. שוער אשדוד זלמנוביץ' עצר פנדל.

זה הגיע. לאחר שלא הצליחה לכבוש ולו שער אחד ב-3 המחזורים האחרונים, הצליחה קבוצת הפועל אדומים אשדוד לכבוש צמד, ולהשיג ניצחון ליגה ראשון,  0:2 על הפועל ר"ג.

אשדוד מהפתיחה לחצה להשיג את השער. כעבור 6 דקות היא גם השיגה. כדר רוחב פגע בוורקו שחקן ר"ג וחדר פנימה. אשדוד לחצה כל המשחק  אבל כמעט סגה על סף המחצית, כשר"ג קיבלה פנדל. אבל למזלה של ר"ג השוער מתן זלמנוביץ' הדף.

רק בדקה ה-90 השיגה אשדוד את השער השני לו הייתה ראויה. צ'יקו אפוואדו מצא במתפרצת את עידן דהן והאחרון שלח כדור מדויק פנימה – 0:2 מוצדק. ניצחון ראשון לאשדוד ולמאמן דוד רביבו. בסיום המשחק הודיע רוני אוואט, מאמן ר"ג, על התפטרותו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך