בדרך לקנות פסנתר חדש

חשבו על הפעם האחרונה שרכשתם רכב חדש. כנראה שעשית הרבה מחקר כדי לוודא שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר. אותו הדבר אמור להיות נכון לגבי קניית פסנתר - במיוחד אם זו הפעם הראשונה שאתה קונה אחד. במאמר הזה נדון במה שאתה צריך לדעת לפני ביצוע הרכישה. אנו גם נמליץ על כמה פסנתרים נהדרים לנגנים מתחילים ובינוניים. אז בין אם אתם מחפשים פסנתר חדש או סתם רוצים ללמוד עוד, המשיכו לקרוא!
תמונה FREEPIK

 5 כללים בסיסיים בבחירת פסנתר לקנות

כשזה מגיע לבחירת פסנתר, יש כמה כללים בסיסיים שכדאי תמיד לזכור. 

בראש ובראשונה, אתה צריך לוודא שאתה בוחר פסנתר בגודל המתאים לצרכים שלך. אם יש לכם בית קטן, אז ברור שלא תרצו לבחור בפסנתר כנף. 

שנית, אתה צריך לחשוב על התקציב שלך. מחיר הפסנתרים יכול לנוע בין כמה אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים, לכן חשוב להגדיר תקציב ריאלי לפני שמתחילים לעשות קניות. חשוב לדעת שכיום כבר אין צורך לשלם בבת אחת את כל הסכום, אולתפוס את מסגרת האשראי, אלא ניתן לרכוש פסנתר חדש לגמרי על ידי שיטת תשלום מהפכנית שמאפשרת תשלום חודשי קטן למשך שנים, בדומה לשיטת השתלטום של ליסינג לרכב. 

שלישית, כדאי לשקול את המותג והדגם של הפסנתר. ישנם עשרות מותגים ודגמים שונים בשוק, לכן חשוב לעשות מחקר ולבחור מותג בעל מוניטין טוב, באופן כללי האירופאים והיפנים הם הנחשבים יותר טוב. 

 רביעית, כדאי לשקול את האחריות ואת מדיניות ההחזרה. כל סוחר בעל מוניטין יציע אחריות הגונה על הפסנתרים שלו, אז הקפד לקבל זאת בכתב. 

לבסוף, קח את הזמן שלך בקבלת ההחלטה שלך. פסנתר הוא השקעה גדולה ולכן חשוב לבחור בחוכמה. על ידי שמירה על הכללים הפשוטים האלה, אתה תהיה בדרך למצוא את הפסנתר המושלם עבור הצרכים שלך.

כיסא פסנתר קל – מצוין נגד כאבי גב תחתון

כאבי גב הם תלונה נפוצה בקרב נגני פסנתר, במיוחד אלו שמבלים שעות באימון או הופעות. נגנים בעלי ניסיון מספרים כאשר נגן מתחיל בוחר לו כיסא נוח זה מתפתח לנגינה טובה עם הזמן. כמו כל דבר בחיים כשאנחנו ומרגישים טוב ונעים לנו, יש לנו התניה חיובית, וחשק לעשות את הדבר עוד. אם לאחר נגינה של שעתיים בפסנתר הגב והכתפיים כואבות, זה רק עניין של זמן עד שהנגן יפסיק את אימוניו. לעומת זאת כשיש כיסא טוב ונח שיכול להתכוונן בדיוק לגובה ולצרכים של נגן הפסנתר – אז תוכלו למצוא את עצמכם יושבים על הכיסא במשך שעות, מנגנים, נהנים וממשיכים לנגן. הגובה של הפסנתר הוא ייחודי ומדויק, כך שלא מומלץ לסמוך על איזה כיסא פלסטיק שיש בבית 

4 מכשולים שצריך לעבור בדרך לרכישת פסנתר חדש

במהלך השנים, עזרתי לאינספור אנשים לרכוש פסנתרים חדשים. לאורך הדרך ראיתי הרבה מכשולים שיכולים להפריע לרכישה טובה. להלן ארבעה מהמכשולים הנפוצים ביותר וכיצד להתגבר עליהם:

  1. לא יודע מה אתה רוצה:

הצעד הראשון לקניית פסנתר חדש הוא להבין מה אתה רוצה. איזה סוג פסנתר אתה רוצה? האם אתה רוצה פסנתר כנף או פסנתר זקוף? איזה גודל אתה צריך? איזה סגנון אתה מעדיף?  כל הבחירה של פסנתר היא מסובכת אם אתה לא יודע מה אתה מחפש. ברגע שיהיה לך מושג ברור מה אתה רוצה, יהיה הרבה יותר קל למצוא את הפסנתר המתאים לך.

  1. לא יודע איפה לחפש:

יש הרבה מקומות לקנות פסנתרים, כך שיכול להיות קשה לדעת היכן להתחיל את החיפוש. המקום הטוב ביותר להתחיל הוא עם חנות המוזיקה המקומית שלך. יהיה להם מבחר רחב של פסנתרים לבחירה והם יכולים לעזור לך למצוא את הפסנתרים המושלם עבור הצרכים שלך.

  1. לא יודע איך לנהל משא ומתן:

ברגע שמצאתם את הפסנתר הרצוי לכם, חשוב לדעת איך להתמקח על המחיר. אל תפחדו להתמקח קצת ולנסות להשיג את העסקה הטובה ביותר שאפשר. זכרו, ככל שתקבלו עסקה טובה יותר, כך יישאר לכם יותר כסף עבור כלי נגינה או אביזרים אחרים.

  1. להיות אימפולסיבי מדי:

חשוב לקחת את הזמן בקניית פסנתר חדש. אל תיתן לאף אחד ללחוץ עליך לבצע רכישה לפני שאתה מוכן. הקפד לחפש ולהשוות מחירים לפני קבלת החלטות סופיות. 

על ידי ביצוע שלבים אלו שכתבנו, אתה יכול להיות בטוח שתמצא את הפסנתר המושלם עבור הצרכים והתקציב שלך.

פריסת תשלומים נוחה

נקודה נוספת וחשובה מאד היא פריסת התשלומים לרכישת הפסנתר. מכיון שפסנתר הוא מוצר יקר, ולרוב המשפחות הוא חורג מהתקציב החודשי שלהם, כיון שהוא יכול להגיע לסכומים של אלפי ועשרות אלפי ש"ח – חשוב מאד לכיס ולמאזן התזרימי החודשי של המשפחה, שתרכשו פסנתר דווקא במקום שיאפשר לכם פריסת תשלומים נוחה של תשלום חודשי מועט למשך תקופה ארוכה של שנים, כמו שניתן להשיג באתר 'פסנתרים'.

כיצד לבחור את הפסנתר המושלם

יש כמה דברים שאתה צריך לזכור בעת בחירת פסנתר. ראשית, עליך להחליט איזה סוג פסנתר אתה רוצה. ישנם שלושה סוגים עיקריים של פסנתרים: פסנתרים כנפיים, פסנתרים זקופים ופסנתרים דיגיטליים. לכל סוג יש סט ייחודי משלו של תכונות והטבות. שנית, אתה צריך להחליט איזה גודל פסנתר אתה צריך. פסנתרים מגיעים בכל הגדלים השונים, לכן חשוב לבחור אחד שיתאים לביתכם. שלישית, אתה צריך לשקול את המותג של הפסנתר, פסנתרים יפניים ואירופיים הם ממותגים כטובים יותר, אך גם יקרים יותר בהתאם. 

לסיכום: כאשר בוחרים פסנתר, חשוב לזכור איזה סוג פסנתר אתם רוצים, מה הגודל שאתם צריכים ואיזה מותג אתם מעדיפים. גורמים אלה כולם ישחקו תפקיד בסיוע לך למצוא את הפסנתר המושלם לצרכים שלך. על ידי הקדשת זמן ומחקר, אתה יכול להיות בטוח שתמצא את הפסנתר המושלם עבור הבית שלך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך