עוד שנייה ירושלים

בתוספת הזמן, שנייה לפני שריקת הסיום למשחק ההשלמה בגביע הטוטו מול בית"ר ירושלים, השווה דור ז'אן במשחקו הראשון באשדוד את התוצאה ל-2:2 וחילק את הנקודות.

כשהראש מול מכבי ת"א במוצ"ש, הגיעה מ.ס אשדוד למשחק השלמה בגביע הטוטו מול בית"ר ירושלים, בבית. ירושלים כבר נראתה יורדת מנצחת, אבל שער של השנייה האחרונה של דור ז'אן, במשחקו הראשון באשדוד (נכנס כמחליף), קבע תיקו 2:2

כבר אחרי דקה וחצי בית"ר עלתה ליתרון. נחמני הגיע בקלות מול סהר חסון, ממסירה של עדי יונה, וכבש. 0:1 לבית"ר ירושלים. אדיר לוי מהצד השני (19) היה עם ניסיון לסכן את שער ירושלים, אבל הבעיטה החזקה שלו הייתה מעל לשער.

נראה היה כי המחצית הראשונה, שהייתה בעיקר בין רחבות, תסתיים עם שער אחד לירושלים, אבל 4 דקות לסיום המחצית הגביה רועי לוי, במשחקו הראשון בקבוצה, כדור מצוין לראש של יניב מזרחי שנגח כדור חזק ומדויק שעבר מעל דלויה שוער בית"ר – 1:1. תוצאת המחצית.

שער שוויון זמני. יניב מזרחי.

מ.ס אשדוד פתחה את המחצית השנייה עם כמעט שער (54), כשאדיר לוי החמיץ מקרוב לאחר דאבל פס עם יניב מזרחי. בית"ר ירושלים מצידה לא החמיצה והיא זו שעלתה שוב ליתרון (64), משער בבעיטה חזקה לרשת הגבוהה של חנצ'יס.

רן בן שמעון, מאמן מ.ס אשדוד, חיפש את התיקו והכניס פנימה שני שחקני התקפה נוספים לרבע השעה האחרונה של המשחק. למגרש נכנסו יעקב בריהון ודור ז'אן, בהופעה ראשונה העונה באשדוד לאחר שהצטרף השבוע לקבוצה. אשדוד לחצה, התקרבה לשער ובתוספת הזמן דור ז'אן במשחק הראשון, ניצל טעות בהגנת ירושלים להשוות – 2:2 דרמטי בשניות הסיום.

מ.ס אשדוד:  סהר חסון, רועי לוי, זסנו (קופרמן, 46), חכמון, אנדז'י נפצע (גיל כהן, 24), אדיר לוי, ניר חסון (בריהון, 75), סבן (ז'אן, 75), פאפו, אלאבי (כנעאן, 58), מזרחי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך