מפגש מיוחד לאלון חזן מאמן נבחרת ישראל

מפגש מיוחד נערך אתמול בבאר שבע בין מאמן נבחרת ישראל אלון חזן לשחקני קבוצת בית המשפט הקהילתי באר שבע במסגרת תכנית "משחק חוזר". חזן: "יש לי זכות גדולה להיות יחד עם ההתאחדות לכדורגל חלק מפרויקט נפלא".
צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל.

תוכנית "משחק חוזר" מופעלת כחלק מפרויקט בית המשפט הקהילתי, שהוא מודל חלופי להליכים פליליים וכליאה שנועד להתמודד עם פשיעה באמצעות פתרונות מערכתיים, טיפול מקיף ובשיתוף הקהילה. במסגרת התוכנית, הצעירים מצטרפים לקבוצת כדורגל קהילתית, שמהווה עבורם הזדמנות להוכיח התמדה, אחריות ויכולת עבודה בצוות. התוכנית פועלת בשיתוף בית משפט השלום בבאר שבע, שירות המבחן, עמותת שער שוויון וההתאחדות לכדורגל בישראל. אתמול  מאמן נבחרת ישראל אלון חזן נפגש עם קבוצת בית המשפט הקהילתי באר שבע.

לירן ג'רסי, מנכ"ל ומייסד עמותת שער שוויון: "עמותת שער שוויון שמחה להשתתף בתוכנית שהיא הוכחה נוספת ליכולת האדירה של הספורט להוות כלי לשינוי חברתי. באמצעות הספורט והכדורגל אנו מצליחים להעניק תקווה – לצמצום פערים, ליצירת שוויון הזדמנויות וליצירת שותפויות. אנו מברכים על השקת התוכנית ומקווים שתהיה עבור המשתתפים פתח לחיבור קהילתי וכלי להתפתחות אישית".

מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן: "הכדורגל הוא עולם מקצועי וערכי שמעניק כלים להתמודד עם רגעי שיא ושפל בחיים, על המגרש ומחוצה לו. לניצחון יש כל כך הרבה דרכי ביטוי והוא רחוק מלבוא לידי ביטוי רק עם כדור ברשת או שלוש נקודות. יש לי זכות גדולה להיות יחד עם ההתאחדות לכדורגל חלק מפרויקט נפלא, מקורי ופורץ גבולות שמבטא באופן המובהק ביותר ערכים של ערבות הדדית, אחריות חברתית והזדמנות שנייה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך