כבר לא מושלמת

לאחר שני ניצחונות רצופים בפתיחת העונה רצתה מ.ס אשדוד לרשום עוד ניצחון, הפעם מול הפועל ירושלים, "במושבה". זה נגמר בניצחון ירושלמי 0:3. אשדוד כבר לא מושלמת.

אין מי שלא רוצה להיות מושלמת. גם מ.ס אשדוד. אשדוד הגיעה למשחק החוץ ("במושבה") מול הפועל ירושלים לאחר שני ניצחונות ליגה רצופים מפתיחת העונה. הקבוצה רצתה את ניצחון שלישי רצוף בכדי להישאר מושלמת גם לאחר עוד מחזור. זה לא קרה. אשדוד נוצחה 3:0 על ידי ירושלים, במשחק שתרצה לשכוח, והיא כבר לא מושלמת.

אשדוד עוד לא התארגנה והיא כבר ספגה "שתי מכות". בדקה ה-3 לוקאס סלינס, עושה המשחק, נפצע ונאלץ לצאת ו-2 דקות אח"כ השופט ניב שטייף פסק פנדל, שהיה גבולי והפועל ירושלים עלתה על הלוח עם 0:1. פתיחה קשה מאוד למ.ס אשדוד.

אשדוד איבדה את עושה המשחק שלה וזה בלט מאוד. היא לא הצליחה להגיע ליד השער של ירושלים. בדקה ה-33 היא בכל זאת סיכנה את השער של ירושלים. זסנו הגביה וממאטו נגח לידיים של אדליי. ירושלים לעומת זאת הייתה קרובה יותר כבוש וג'ראפי (41) מנע ממנה את השני שהוציא כדור קשה של בדש ברגלו. המחצית נגמרה עם יתרון שער לירושלים.

ג'ראפי. היה במקום. (צילום: טל אקוקה)

המחצית השנייה נפתחה גרוע לאשדוד כמו הראשונה. 5 דקות במחצית השנייה וירושלים כבר עם 2 אפס. גיא בדש עשה סלאלום בכל הגנת אשדוד, במבצע ענק ומול ג'ראפי לא הותיר לו הרבה סיכוי. אשדוד בבעיה. בוטקה (61) כמעט היה עם השלישי. לאשדוד לא הייתה תשובה.

מ.ס אשדוד הכניסה את בריהון (64) בתקווה שיעשה מה שעשה מול באר שבע ויכבוש. אבל דווקא ירושלים כמעט כבשה כשטוגי (67) במתפרצת מצוינת לאחר מסירה של אופק ביטון, החמיץ במעט את השער של אשדוד. ירושלים הוסיפה עוד אחד בדקה ה-87 משער קל של תומר אלטמן, אשדוד פשוט לא הגיעה למשחק. זה נגמר בסוף 0:3 לירושלים, שהייתה טובה יותר ראויה לניצחון. אשדוד תנסה לחפש את הנקודות…במחזור הבא מול מכבי ת"א בבית.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, בן זקן (סבן, 46), אוואני, צבטקוביץ', גיל כהן (קופרמן, 78), הרוש (בריהון, 64), סבג, סלינס (אנדז'י, 3), בילו (יניב מזרחי, 46), ממאטה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך