רן בן שמעון: "זה משחק שונה לחלוטין ממה שהיה לנו עד עכשיו"

אמר את הדברים לקראת המשחק בשבת מול הפועל ירושלים ב"מושבה" (19.00). אשדוד תרצה להישאר גם אחרי המשחק מושלמת ולחבר ניצחון שלישי ברציפות.
בן שמעון.

מ.ס אשדוד רוצה להישאר מושלמת גם לאחר משחקי השבת. אשדוד לאחר שני משחקי ליגה עם 6 נקודות מתוך 6. ברביעי אשדוד רשמה ניצחון גדול 1:2 על באר שבע.  בשבת היא תפגוש בחוץ (אצטדיון "המושבה", 19.00) את הפועל ירושלים שטרם נוצחה ולה שתי תוצאות תיקו.

המאמן רן בן שמעון התייחס למשחק: "זה משחק שונה לחלוטין ממה שהיה לנו עד עכשיו. הדרישות שונות הגישה שונה. אנחנו רואים בזה אתגר גדול מאוד. חשוב להגיע למשחק מוכנים מנטאלית. זה משחק קשה מאוד מול קבוצה מאומנת ומקווים שיהיה בסדר".

כמו שזה נראה אשדוד תמשיך עם אותו הרכב שהביא לה את 6 הנקודות, עם 3 בלמים. חמודי כנעאן לא כשיר לגמרי ולא צפוי לשחק. יעקב בריהון כובש שער הניצחון מול באר שבע יפתח בספסל וכך גם המגן דיוויד קופרמן, שחזר מפציעה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך