בתוך פחות משעה חילץ מתנדב 'ידידים' שני ילדים שננעלו ברכב

גרשון נברוב חילץ שני ילדים שננעלו ברכב בתוך 40 דקות, בשני אירועים שונים. גרשון: "האדרנלין עדיין זרם מהאירוע הראשון וכבר יצאתי לחלץ ילד נוסף".
בדרך לעוד חילוץ. צילומים: תיעוד: ידידים.

במהלך הבוקר (חמישי) התקבלו שתי קריאות בעיר אשדוד אודות ילדים קטנים שננעלו ברכב בשגגה לעיני בני משפחתם.

האירוע הראשון התקבל בשעה 10:07 ובו דווח על פעוט בן שלוש שננעל ברכב לעיני סבתו ליד בריכת חרצית בעיר. גרשון נברוב, מתנדב סניף אשדוד, נענה לקריאה, יצא במהירות למקום וחילץ את הילד בשלום מבלי לגרום נזק לרכב.

כארבעים דקות לאחר מכן, התקבלה קריאה נוספת, הפעם במתחם אשדוד סיטי, ובה דווח על ילדה כבת ארבע שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה. גרשון נברוב, שאך זמן קצר לפני כן סיים את האירוע הראשון בשלום, יצא שוב לחלץ. הוא הגיע במהירות למתחם ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את הילדה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

כעבור 40 דקות….

גרשון מספר: "הקריאה הראשונה התקבלה כשהייתי בנסיעה בעיר בזמן העבודה. הצלחתי להגיע תוך דקות ספורות לרכב הנעול ולחלץ את הילד בשלום. כוחות שיטור והצלה שהגיעו למקום שמחו לראות שהאירוע הסתיים בשלום. הסבתא הייתה המומה והודתה לי עם דמעות בעיניים. לא חלפה שעה, האדרנלין עדיין זרם, ושוב הנייד צלצל עם דיווח על קריאה נוספת. יצאתי שוב והגעתי למקום תוך שתי דקות. גם במקרה הזה חילצתי בשלום את הילדה ומסרתי אותה לאמה המודאגת, כשכוחות החירום שמגיעים שמחים על סיום האירוע בשלום. משום מה הייתה לי הרגשה שתהיה קריאה לחילוץ חירום והייתי מוכן, אבל לא דמיינתי שיהיו שני אירועים בזה אחר זה. ההרגשה של הקצב והדופק המהיר יחד עם הסיפוק הגדול יישארו איתי עוד הרבה זמן."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית

https://yedidim-il.org

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך