לגור בפריפריה יוקרתית ולהרגיש במרכז

כולם רוצים לרכוש בית, אך לא כולם יכולים לרכוש אותו בדיוק במקום שהם היו רוצים, נניח אזור המרכז. אין מה לעשות, מרכז המדינה הוא האזור המבוקש ביותר כיום בארץ ולכן עלות הדירות בו היא גבוהה מאוד. האם יש לכך פתרון? התשובה היא כן! על כך נדבר במאמר הבא
תמונה FREEPIK

לא חייבים לגור במרכז בשביל איכות חיים

אחד המיתוסים המדוברים ביותר הוא: מגורים במרכז הינם המגורים היחידים שנחשבים לאיכותיים. חשוב לדעת שאיכות חיים ניתן לקבל גם כאשר רוכשים דירה בפריפריה, לדוגמא, פרויקטים בהוד השרון . הפריפריה מציעה לכם פרויקטים יוקרתיים, איכותיים עם איכות חיים שונה יחד עם קרבה למרכז. במקום להיות בתוך ההמולה השוחקת, אפשר להנות מהשקט ולנסוע כעשרים דקות כדי להגיע אל העיר הגדולה. 

המחירים בפריפריה – כמה זה עולה לכם

בגלל שהביקושים בפריפריה הינם נמוכים יותר, עדיין ניתן לרכוש דירה או אפילו בית קרקע במחירים הרבה יותר טובים. לרוב, תקבלו בית יותר גדול, לעיתים גם עם גינה, אזורי חינוך מעולים ועוד אפשרויות שהופכים את האפשרות הזו גם לברת השגה וגם להרבה יותר טובה מאופציות אחרות. זוגות צעירים יוכלו לרכוש דירה כזו מבלי שיצטרכו לחשוב על משכנתא אסטרונומית, אלא על מימון שהוא הרבה יותר נגיש ונוח.

למה לשים לב כאשר רוכשים בפריפריה?

לא משנה אם אתם רוכשים בית בפריפריה או בערים מרכזיות יותר, בכל הפרויקטים חשוב לשים לב למה אתם מקבלים. שימו לב לאיכות חומרי הבנייה, לאיכות הפריטים שעליכם לבחור ממה שמציע הקבלן, לשכונה, לסביבה, לרמת החינוך והאם מגורים בדירה מסוימת ימלאו את כל הצרכים שלכם. זה חשוב מאוד, כי אם אתם הולכים לגור במקום מגורים מסוים, אתם רוצים לדעת שאתם הולכים לגור במקום שיהיה לכם נוח ונעים. לפעמים, הדגש על הפרטים הקטנים, זה מה שיעשה את ההבדל בין רכישה איכותית לרכישה שהיא פחות טובה עבורכם. מומלץ לפני רכישה, לכתוב לעצמכם את המטרות שלכם. רדו עד לפרטים הקטנים ועד לחלומות שלכם, אחר כך תוכלו למפות את מה שלא ישים, אך זה יעזור לכם להבין מה בדיוק אתם מחפשים ורוצים.

לסיכום, יש אפשרות לדיור בה השגה לא רק במרכז, אלא בפריפריה ובהחלט אפשר למצוא במקומות שונים איכות חיים שגם תתאים לצרכים שלכם. מצאו את הפרויקטים שטובים עבורכם, בדקו לעומק וענו על כל השאלות לפני הרכישה וכך תגיעו לפיסת נדל"ן איכותית. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך