חוגגים אירוע? הטרנד החדש של הקיץ הוא שף בשרים

חוגגים אירוע חדש או חגיגה בפתח? הכירו את הטרנד הבא של הקיץ – הזמנת שף בשרים איכותי. הזמנת שף בשרים פרטי הינה הזדמנות יוצאת מן הכלל לשנות דברים בחגיגה, לשדרג אותה, ולהפוך את החגיגה לחוויה של פעם בחיים, קולינריה יוצאת דופן. מלך הבשר הינה חברה המתמחה בשירותי שף בשרים על האש, קייטרינג בשרי, שירותי מנגליסט וגרילמן, שולחנות שוק, ושירותים נוספים
קרדיט pixabay

הטרנד החדש של הקיץ – מהו שף בשרים?

בקיץ קיימים עשרות אטרקציות מעולות, טרנדים ופעילויות. ואם זאת, אנחנו בטוחים שפספסתם טרנד אחד ומושלם – שף בשרים. מדובר בחוויה קולינרית יוצאת דופן, של פעם בחיים. שף בשרים הינו שף המתמחה בארוחות עם בשרים, שילובים ומתכונים מהמטבחים המשובחים ביותר בעולם: המטבח ההודי המסורתי, המטבח הארגנטינאי, המטבח המרוקאי, ועדות נוספות שאוהבות בשר. שפים במתמחים בבשר מכירים את המטבחים הללו כמו את כף ידיהם, בקפידה ותשוקה רבה. ארוחות הבשרים יוצאות מושלמות, משובחות, ועם רמות צלייה בדיוק כפי שאתם אוהבים. בנוסף, מנות הבשר משודרגות על ידי טיבול המתאים לבשר, תבלינים מושלמים, וטעמים חזקים וטובים. מחפשים אטרקציה חדשה לאירוע הקיץ שלכם? הזמינו שף פרטי לחוויה קולינרית יוצאת דופן.

מה ההבדל בין שף בשר עד הבית למסעדה בשרית?

במסעדה בשרית תצטרכו להגיע עד למקום המדויק של המסעדה, לסבול את הפקקים האיומים, ולפעמים להתבאס מהארוחה והשירות של המלצרים. לא כל מסעדה טובה, את זה, כולם יודעים. ומהצד השני, הזמנת שף בשרים היא ההפך לגמרי. שף בשרים מגיע עד למקום החגיגה, מסדר את הארוחה על השולחנות, ודואג להכל מהכל. ללא ספק, הזמנת שף בשרים נוחה הרבה יותר ממסעדה. ההבדלים בין שף בשר למסעדה בשרית הינה באיכות וטיב האוכל, בנוחות, בשירות האישי, ובמחיר. מלך הבשר תספק לכם מנות אוכל מושלמות, מחיר מצוין, שירות אישי ואדיב, וחוויה מושלמת.

הזמנת שף בשרים לאירועים – כמה זה עולה?

הזמנת שף בשרים הינה הבחירה הטובה ביותר, מכל קייטרינג, מסעדה, או אלטרנטיבה אחרת. אז מהם המחירים? כמה תצטרכו לשלם? המחירים הינם לפי מנת סועד, בין 150-350₪. המחירים כלולים במנה של עד 700 גרם לסועד. המנות כוללות בשרים איכותיים, סלטים, ותוספות חמות בצד. במידת הנדרש, ניתן להזמין תפריט קינוחים ולהנות מכל החוויה בשלמותה, קינוחים פרווה מצוינים. בסופו של עניין, הזמנת ערב עם שף בשרים תעלה לכם בין 1,000-4,000 עבור אירועים גדולים כאחד. בחגיגות אינטימיות וקטנות, המחירים יהיו בין 800-1,200₪ עד 10 סועדים. שימו לב: ככל שכמות הסועדים גדלה, המחיר למנה פוחתת משמעותית. יתרון גדול באירועים וחגיגות בינוניות-גדולות. להזמנת שף בשרים עד הבית או עד למקום האירוע בקרו באתר החברה, מלך הבשר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך