דחו את הניצחון. ניצחון לאשדוד על באר שבע במשחק הדחוי

במשחק דחוי מהמחזור הראשון, בגלל משחקה של באר שבע באירופה, הדהימה אשדוד את באר שבע ב'טוטו טרנר', כשניצחה אותה 1:2. אשדוד מושלמת לאחר המחזור השני, והיא בצמרת הגבוהה. בריהון כבש את שער הניצחון 5 דקות לסיום, ממאטה את הראשון.
אבנעזר ממאטה. היה מעורב בשער לש אשדוד.

באר שבע שיחקה בקונפרנס ליג את הסיבוב המכריע שלה, היא העדיפה אז לדחות את משחקה מול מ.ס אשדוד, שאמור היה להיות המשחק הראשון של העונה. ברביעי הסתבר בסיום כי הם ידעו למה הם דחו. מ.ס אשדוד, ניצחה באצטדיון 'טוטו טרנר' את באר שבע 1:2. אשדוד עם מאזן מושלם של 2 ניצחונות מ-2 משחקים והיא בצמרת הגבוהה.

בדקה ה-17 עלתה אשדוד על לוח התוצאות. אילי מדמון מבאר שבע ניסה להחזיר כדור אחורה להגנה, אבל מי שהשתלט על הכדור היה דווקא אבנעזר ממאטה שעבר את גלזר נהדר וכבש 0:1 לאשדוד. הלם ב'טוטו טרנר'. 3 דקות אח"כ שוב היה זה אבנעזר שבעט מתוך הרחבה כדור ריבאונד, שאם הוא היה מעט יותר מרוכז, היה עושה את השני לאשדוד. אשדוד הייתה מצוינת בדקות האלה.

סלינס מאשדוד (25) סיים התקפה מתפרצת בבעיטה ליד הקורה. אשדוד המשיכה להיות מסוכנת. באר שבע מצידה חיפשה את השוויון. שגיב יחזקאל מבאר שבע (28) קיבל הזדמנות מול ג'ראפי, אבל היה איטי וג'ראפי היה במקום למנוע את השער.

באר שבע המשיכה לנסות להשוות לפני הירידה למחצית. אלה היו עכשיו הדקות שלה. דור מיכה (36) בדק את הערנות של ג'ראפי, ששוב הגיב טוב ודקה אח"כ הכדור של חאתם אל חמיד עבר סנטימטרים מהקורה של אשדוד. 3 דקות לסיום המחצית שוב ג'ראפי הציל, הפעם הוא לקח כדור ברגל מבעיטה של לופס. זה היה קרוב. 2 דקות לסיום זה כבר היה בפנים. ספורי קיבל כדור לרחבה והמשיך בלי לעצור פנימה 1:1, שהגיע לה. בתוספת הזמן של המחצית נותרה באר שבע ב-10 שחקנים. אנדרה מרטינס נכנס בגסות בסלינס וראה את האדום מפוקסמן. תיקו במחצית, אבל יתרון לאשדוד בשחקנים.

מ.ס אשדוד החזיקה בכדור במחצית השנייה אבל לא סיכנה, ורוב הכדורים שלה הגיעו לידיים של גלזר שוער באר שבע. באר שבע מצידה ניסתה לכבוש יותר במתפרצות, בגלל המחסור בשחקן. באחת מהן אל חמיד (63) השאיר כדור מצוין לאנסה שלא הגיע לכדור בזמן ואשדוד ניצלה מספיגה.

רן בן שמעון הכניס את עוד ועוד שחקנים התקפיים בניסיון לנצל את היתרון המספרי ולהכריע את המשחק. מתוך ארבעה חילופים הוא הכניס שלושה התקפיים,  אדיר לוי, יעקב בריהון ויניב מזרחי. זה עבד . התכנית של רן שמעון עבדה (ניצחון של מאמן!). זוהר זסנו מצא (85) בכדור ארוך את בריהון ברחבה. בריהון עבר בטכניקה מדהימה את המגן שלו, ומול גלזר קבע הלם נוסף – 1:2 לאשדוד. יניב מזרחי יכול היה לעשות את השלישי מול גלזר, אבל הוא החמיץ. זה נגמר 1:2. אשדוד בחבורה מאוד מכובדת של שלוש קבוצות עם מאזן מושלם לאחר שני מחזורים, היא, מכבי חיפה ומכבי ת"א. איזו פתיחת עונה!

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, בן זקן (אנדז'י, 46), אוואני, צבטקוביץ', גיל כהן, סבג (מזרחי, 74), הרוש (בריהון, 59), סלינס (סבן,80), בילו (אדיר לוי, 46), ממאטה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך