הצלחה מסחררת לפרויקט בלפור 7 של "יחד הבונים"

חווית מגורים מושלמת מחכה לכם במגדל החלומות במרכז העיר, צמוד ללב אשדוד

פרויקט בלפור 7 של קבוצת "יחד הבונים" הוא בניין חדיש ומתקדם בן 20 קומות המאופיין בסטנדארטים גבוהים וברמות גימור גבוהות. בלב העיר תמצאו דירת יוקרה לכל כיס. בקבוצה מציינים כי כבר במהלך שבוע אחד נמכרו 25 דירות, ונותרו דירות בנות חמישה חדרים המיועדות למשפרי דיור על שטח של 158 מ"ר או 166 מ"ר בעלות מרפסת בת 12 מ"ר, וכן דירות גן על שטח של 158 מ"ר או 166 מ"ר עם גינה בשטח של 220 מ"ר.

הרוכשים עד סוף החודש ייהנו מתנאים מיוחדים. מלבד מיקום מצוין בלב העיר, פיתוח סביבתי ברמה גבוהה לרווחת דיירי הבניין ובנייה ירוקה, המפרט הטכני של פרויקט בלפור 7 הינו עשיר וכולל לובי מפואר ומעוצב, מעליות מהירות, נוף לים בקומות הגבוהות, אולם אירועים לדיירים, מחסנים קומתיים צמודים לכל דירה (שטח כל מחסן הוא 7 מ"ר) ולובי קומתי מואר באור יום. בדירת 5 חדרים תקבלו דלת כניסה מעוצבת, ריצוף פורצלן בכל הדירה 80X80, תריסי גלילה חשמליים, כלים סניטריים וברזים ברמה גבוהה, קרמיקה איכותית באמבטיות ובמקלחות, ארונות מטבח מפוארים הכוללים משטחי שיש "קיסר", אינטרקום – טלוויזיה במעגל סגור, הכנה למזגן מיני מרכזי וחניה צמודה לכל דירה. גובה הדירה הוא 2.90 מ'.

 

שמה של קבוצת "יחד הבונים" הולך לפניה. היא מתמחה בייזום וביצוע פרויקטים בענף הבנייה, מעורבת בפרויקטים רחבי היקף והיא מבין המובילות בישראל בכלל ובאשדוד בפרט. הקבוצה מאופיינת במקצועיות ללא רבב, אמינות, ושירות ברמה גבוהה. לזכותה עומד ניסיון עשיר במתן שירות מקצועי ופרטני לדיירים תוך כדי התחשבות בצרכיו ורצונו האישי של כל דייר ודייר. "יחד הבונים" מאגדת במסגרתה שתי חברות: "יחד הבונים יזום ובנייה בע"מ", שנוסדה בשנת 1997, עוסקת בביצוע ויזמות ונושאת סיווג קבלני ג-5. ו"יחד הבונים ניהול ואחזקות בע"מ", שנוסדה בשנת 2002 ועוסקת ביזמות בלבד.

פרויקט בלפור 7, חלי: 054-3004450, משרד: 08-8644114

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך