בשורה טובה לנהגים: מחיר הדלק צפוי לרדת שוב ב1 לספטמבר

בשוק האנרגיה מעריכים כי מחיר הדלק צפוי לרדת בעוד 40-50 אגורות החל מ-1 בספטמבר ויעמוד על בין 6.08-6.18 שקלים לליטר בנזין 95 בשירות עצמי • הצניחה מגיעה בעקבות ירידה קלה במחיר הנפט בחודש האחרון, אליה התווספה ירידת שער הדולר מול השקל באותה תקופה.
מהחודש הבא: ירידה דרמטית במחירי הדלק

לאחר שמחיר הדלק ירד בחודש שעבר בשקל וחצי, מגמה זו צפויה להימשך גם בחודש הבא: בשוק האנרגיה מעריכים כי מחירו צפוי לרדת בעוד 40-50 אגורות החל מ-1 בספטמבר ויעמוד על בין 6.08-6.18 שקלים לליטר בנזין 95 בשירות עצמי. נציין כי בשלב זה מדובר בהערכה, והמחיר הרשמי יתפרסם על ידי משרד האנרגיה ביום שלישי הקרוב.

בעקבות העלייה במחיר הנפט מתחילת השנה על רקע המלחמה בין רוסיה לאוקראינה מחיר הדלק בישראל זינק לפני חודשיים לרמה של 8.08 שקלים – קרוב מאוד לשיא כל הזמנים שנרשם ב-2012 – 8.25 שקלים לליטר. בתחילת אוגוסט מחיר הדלק ירד בשקל וחצי, הירידה החדה ביותר שבוצעה בישראל בחודש אחד, שמוסרת על ידי ירידת מחיר הנפט וכאמור על ידי החלטת שר האוצר להפחית את מס הבלו בחצי שקל נוסף.

המהלך של שר האוצר נועד להרגיע את הביקורת הציבורית הגוברת סביב גל ההתייקרויות הנוכחי, שכן בזמן שקופת המדינה נהנית מעודף תקציבי חסר תקדים, הציבור סובל מגל ההתייקרויות כמעט בכל תחומי המחיה. מתחילת החודש תעריף החשמל בישראל עלה ב-8.6%, וגם מוצרי החלב שבפיקוח עלו בכ-5%.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך