עיסוי קרקפת מפנק ומרגיע לגוף ולנפש

המתח והעומס שאנו חווים בעקבות השגרה היומית מובילים למתחים נפשיים וגם לתחושות גופניות שליליות. כדי להפיג את המתחים האלו חשוב להקשיב לגופנו, ולהעניק לו טיפול אישי ומרגיע. עיסוי גופני עוזר לעשות זאת, אך אנשים רבים לא יודעים שגם עיסוי קרקפת הוא בעל השפעה עוצמתית וחיובית על הגוף והנפש. טיפול עיסוי קרקפת יכול לעשות עבורכם פלאים, ובספא ייחודי באשדוד אתם תקבלו עיסוי מקצועי שימוסס מעליכם את המתחים היומיים
תמונה FREEPIK

מהו טיפול עיסוי קרקפת?

עיסוי קרקפת הוא עיסוי ייחודי שבו מתמקדים על החלקים העליונים ביותר של הגוף – הראש, הצוואר והעורף. באמצעות טכניקות עיסוי ולחיצה באזורים האלו, ניתן להפיג מתחים גופניים ונפשיים, ולהרגיש הקלה עצומה.

כפי שמרביתנו יודעים, ישנו קשר הדוק בין הגוף ובין הנפש, וכאשר אחד מהאלמנטים האלו יוצא מאיזון – השני מושפע באופן ישיר. באמצעות עיסוי קרקפת מקצועי ניתן ליהנות מהקלה בתחושות השליליות, ולהרגיש את ההשפעות החיוביות של העיסוי על המצב הגופני והנפשי.

יתרונות עיסוי קרקפת

עיסוי קרקפת הוא לא רק נעים ומרגיע, אלא מביא עמו מספר יתרונות ייחודיים:

הקלה על כאבי ראש ומיגרנות

כאבי ראש מכל הסוגים מפריעים לתפקוד הרגיל, והם גם משפיעים לרעה על מצב הרוח. טיפול עיסוי קרקפת מגביר את זרימת הדם באזור הראש והצוואר, מה שמקל במידה ניכרת על מיגרנו וכאבי ראש. בנוסף, עיסוי קרקפת באופן קבוע מסייע עם כאבי ראש כרוניים, ועוזר להפחית שימוש באמצעים אחרים כדי להקל על המצב.

עידוד צמיחת שיער

עיסוי קרקפת מגרה את הזקיקים והשורשים בבסיס השערה, וכן את זרימת הדם באזור. טיפול מהסוג הזה תורם לצמיחת שיער בריאה, ולעתים מסייע גם בהפחתת נשירה בקרב נשים וגברים כאחד.

הקלה על מתחים נפשיים

טיפול עיסוי קרקפת עושה פלאים בכל הנוגע למתחים נפשיים; אם אי פעם חפפתם את ראשכם במספרה, אתם מכירים את תחושת ההקלה שנובעת מהפינוק הזה. עיסוי ממוקד בקרקפת מביא להקלה מבורכת על תחושות מתח נפשי, והוא גם מפחית לחץ דם שעלול להוביל לתופעות שליליות אחרות.

כיצד מתבצע עיסוי קרקפת?

יש מספר טכניקות של עיסוי קרקפת, שכל אחת מהן מביאה למזור לגוף וגם לנפש. בטיפולים מהסוג הזה משתמשים בשילוב של תנועות לישה, עיסוי, משיכה והפעלת לחץ מתון על אזורים אסטרטגיים באזורי העיסוי. במהלך העיסוי משתמשים בשמנים שמגבירים את יעילות הטיפול, וגם מעניקים תחושה נעימה בעת המגע.

כדי ליהנות מהיתרונות של טיפול עיסוי קרקפת, חשוב לעבור את הטיפול אצל מטפלים מוסמכים בלבד. באזור הראש, הצוואר והעורף יש נקודות ועצבים רגישים במיוחד שעלולים להינזק בעקבות טיפול לא מקצועי. עיסוי מקצועי, אצל מעסים בעלי הכשרה, מספק הקלה במתחים, וגם עוזר למתן כאבים גופניים. לכן, אם אתם רוצים ליהנות מהיתרונות של העיסוי הנפלא הזה – חשוב במיוחד שתפנו למטפלים מוסמכים.

עיסוי קרקפת מחירים: כמה זה עולה?

אם אתם מעוניינים בעיסוי קרקפת מקצועי בספא באשדוד מלון ווסט באשדוד יספק לכם עיסוי איכותי, הודות לצוות מעסים בעלי הכשרה בתחום. בספא הייחודי ניתן ליהנות מ"עיסוי פולריטי" אשר מאזן את קטבי הגוף. העיסוי הוא עיסוי קצוות, כלומר טיפול עיסוי קרקפת, כפות ידיים ורגליים, שעושה קסמים לגוף וגם לנפש. מחיר הטיפול הוא 285 ₪ לעיסוי באורך 50 דקות, ו-365 ₪ לעיסוי באורך 70 דקות. מלבד צוות המטפלים המקצועי במקום, במלון ווסט אנד ספא מחכה לכם חווית אירוח בלתי רגילה, עם מוזיקה מרגיעה, ניחוחות ומשכרים וטיפולים מותאמים אישית. אם אתם רוצים להרגיש הקלה אמיתית, עיסוי קרקפת בווסט אנד ספא אשדוד יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך