בן שמעון: "המטרה של המשחק הייתה ניצחון"

מאמן מ.ס אשדוד אמר את הדברים לאחר הניצחון 0:1 על נס ציונה, במשחק הראשון העונה. ברביעי אשדוד תשחק מול באר שבע (19.45) את המשחק הדחוי מהמחזור הראשון.
בן שמעון. (צילום: משה סידי).

עונה חדשה נפתחה במ.ס אשדוד בניצחון חשוב – 0:1 על נס ציונה. אשדוד יכולה הייתה לסיים את המשחק הזה עם יותר שערים, אבל מבחינת הקבוצה היה חשוב להתחיל עם 3 נקודות

מאמן הקבוצה רן בן שמעון אמר בסיום: "אני יכול להגיד שיש כמה דברים שמצאו חן בעיניי מאוד במשחק הזה, גם בדקות של הלחץ הגדול ביותר, כי לפעמים שאתה מוביל 1 אפס אתה לא רוצה לספוג. גם אז עשינו פעולות התקפיות יוצאות מן הכלל.  הגענו להרבה מאוד מצבים. זה מראה שהצעירים מתבגרים. בנוסף לקבוצה קשה לקבל אנרגיה מבחוץ, והיא צריכה לקבל אנרגיה מתוכה. הניצחון היה הדבר הכי חשוב. המטרה של המשחק הייתה ניצחון שייתן גם ביטחון".

ברביעי אשדוד תשחק מול באר שבע בחוץ (טרנר, 19.45), במשחק הדחוי מהמחזור הראשון, שנדחה בגלל השתתפותה של באר שבע באירופה. חמודי כנעאן ייעדר, לא ברור לגבי המגן השמאלי, דיוויד קופרמן, שגם הוא פצוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך