"דמעות חונקות את גרוני. בלי העזרה הזו לא יכולתי לרכוש עבור ילדיי ציוד לביה"ס"

חוזרים לבית הספר עם גמ"ח חסדי מאור מאיר. במסגרת פרויקט "ילקוט לכל ילד", גמ"ח חסדי מאור על שם מאור מאיר ז"ל, חילק כמנהגו למעלה ממאה תיקים וציוד בית ספר לתלמידים ממשפחות נזקקות. שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח: "אני מודה על זה שהצלחנו גם השנה להעמיד את המיזם הגדול והחשוב הזה"
שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח. למען הנזקקים ולזכרו של בנו.

בין אלפי הילדים שילכו ב-1 בספטמבר לביה"ס נרגשים עם התיקים החדשים וכלי הכתיבה שנקנו עבורם על ידי הוריהם, יהיו לפחות עוד כמאה ילדים נוספים שלא היו עושים את זה, כי להוריהם אין מספיק כסף לרכוש עבורם את הציוד היקר. אותם ילדים יעשו את זה בזכות גמ"ח חסדי מאור מאיר והעומד בראשו, שמעון בן שמעון.

גמ"ח חסדי מאור מאיר על שם מאור מאיר ז"ל, המשיך במסורת רבת השנים של חלוקת ציוד בית ספרי .הפעם חולקו למעלה מ-100 תיקים ובהם כל ערכת הציוד הבית ספרי לתחילת השנה, קלמרים, עפרונות, סרגלים, מחקים, מחדדים, מחברות, טושים, מרקרים ועוד.

הפרויקט הוקם במיוחד עבור משפחות קשות יום מאשדוד והסביבה, שיש להן את הקושי לרכוש ציוד בסיסי ביותר עבור הילדים שלהם, כמו תיק בית ספר לילדים העולים לכיתה א'. לכן גם השנה הוחלט בגמ"ח מאור מאיר לעשות מעשה משמעותי ולגייס מעל 100 תיקים וערכות הכוללות את כל הציוד הבית ספרי לתלמידי בית הספר העולים לכיתות א' עד ו', בכדי שלא יהיו ילדים שיתחילו את השנה בלי ציוד בגלל המצב הכספי. כל ערכה כללה: תיק בית ספר אורתופדי ואיכותי במיוחד עם דמויות שילדים אוהבים, תיק אישי קטן לאוכל ולבקבוק, בקבוק מים אישי, מחברות וחוברות וקלמר מלא בכל הנדרש לתלמידים.

התיקים והערכות שחולקו.

פעילות החלוקה למשפחות בוצעה בהתנהלות קפדנית במיוחד וברישום מבעוד מועד לחלוקה. היא כללה גם הקשבה לכל משפחה לצרכים שלה, בשאיפה לספק ולסייע להורים שקורסים כלכלית. אחת האימהות הנרגשות אמרה: "תודה ויישר כוח לגמ"ח מאור מאיר, שללא עזרתו בערכה לגן או לבית הספר לילדים, ואני אומרת זאת עם דמעות שחונקות את גרוני, פשוט לא יכולתי לרכוש עבורם את התיק והערכה הזו. זה לא היה קורה אלמלא יוזמתו של האיש המיוחד שעומד בראש העמותה של גמ"ח מאור מאיר ובעצם מיישם את צוואת בנו מאור ז"ל, שהיה כל כולו מתן וחסד כלפי כל יהודי ויהודי. גם עכשיו אנחנו עדיין לא מבינים איך ניתן לגייס מספר עצום של ערכות בית הספר למשפחות. פשוט מלאכים".

האיש המדהים הזה הוא שמעון בן שמעון, שהוא האחראי והיוזם של כלל הפעילות בגמ"ח חסדי מאור מאיר, שכל מהותה היא למען האחרים ולמען לזכרו של בנו יקירו מאור מאיר ז"ל. שמעון בן שמעון: "בהזדמנות זו משפחת בן שמעון מודה לבורא עולם וכן לכל התורמים והמתנדבים היקרים שבזכותם הצלחנו גם השנה להעמיד את המיזם הגדול והחשוב הזה . תודה רבה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך