צפו: עשרות מסתננים הגיעו אתמול לאשדוד

החשש של האשדודים היה מוצדק: אוטובוס ובתוכו עשרות מסתננים הגיע אתמול בשעות הלילה לאשדוד

בעקבות החלטת בג"ץ לשחרר את המסתננים אשר שהו במתקן חולות, עזבו אמש את המתקן כמחצית מהם כשעל פי החלטת שופטי בג"ץ נאסר עליהם להגיע לערים אילת ותל אביב, כך שהאופציות שנותרו הם ערים אחרות שבהן יש ריכוזים גדולים של מסתננים.
תושבים רבים באשדוד הביעו אמש חשש ודאגה גדולה שחלקם יגיעו לעיר ויצטרפו לחבריהם, "זה מה שחסר לנו שמאות מסתננים יגיעו לפה ויצטרפו לחברים שלהם שכבר נמצאים שנים פה" סיפרה ג'וסלין המתגוררת עשרות שנים ברובע ב' "הם הרסו כל חלקה טובה ברובע שלנו, אנשים בורחים מהרובע ולא חוזרים לפה יותר. מסוכן להסתובב פה בלילה, הם נמצאים בכל מקום שותים אלכוהול, מסתובבים שיכורים, מציקים לבנות שלנו, עושים רעש ואף אחד לא מסלק אותם, הם הרסו לנו את החיים!"

יוסי בעל חנות במרכזון רובע ב': "כבר מספר שנים שהפידיון היומי יורד ויורד, אנחנו נאלצים לסגור ברגע שמחשיך כי כולם מפחדים לצאת פה בלילה."

ואכן החשש של התושבים היה מוצדק כשבשעת לילה מאוחרת הגיע אוטובוס לאזור מכללת סמי שמעון ובתוכו כ – 50 מסתננים מסודן ואריתראה מצוידים בתיקים ומזוודות ירדו מהאוטובוס לביתם החדש, לקחו מוניות והתפזרו ברחבי העיר.

צפו באוטובוס והמסתננים שהגיעו לאשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך