מציאת ספק משתלם למוצרי ניקוי למסעדות

תפעולה של מסעדה מביא עמו מגוון רחב של אלמנטים אשר יחדיו יוצרים את החוויה האידיאלית עבור הסועדים והסועדות. אם נחשוב על אחד מן ההיבטים הבולטים ביותר במסעדה, הרי שההקפדה היתרה על ניקיון ואסתטיות בהחלט משחקים תפקיד חשוב, בטח לבטח כאשר מדובר בתחום המזון והפנאי. בתוך מכלול הספקים הנדרשים עבור פעילותה השוטפת של המסעדה, הרי שאין כל צל של ספק כי ספק משתלם ואיכותי בתחום מוצרי הניקוי והסניטריה יכול לסייע רבות בהתנהלות כלכלית נכונה, ומבלי להתפשר ולו במעט על ניקיון ושימור התברואה. במדריך שלהלן נדון בקריטריונים אשר יסייעו לכם במציאת ספקי מוצרי ניקוי וטואלטיקה בהתאמה מלאה לצרכי המסעדה
תמונה: PIXABAY

מגוון רחב של מוצרים

בבחירתכם בספק, הרי שמומלץ לבחור בכזה המאגד תחתיו מגוון רחב ככל הניתן של מוצרים שונים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה כי ספקי חומרי ניקוי ומוצרים משלימים נוספים, יכולים לספק את מוצריהם במחירים סיטונאיים ותחרותיים במיוחד.  יצירת חבילה המותאמת במיוחד לצרכי העסק, ועם זאת הכוללת מגוון רחב מאוד של פריטים שונים, יכולה בהחלט לסייע בניהול התקציב של בית העסק ואף לחיסכון של עשרות אלפי שקלים. להלן נפרט את מגוון המוצרים אותם תוכלו להשיג במקום אחד.

חומרי ניקוי וחיטוי

שלל מוצרי ניקיון שונים יכולים בהחלט לקבל מענה אחד ומקיף מתוך ספק אחד ובמחיר משתלם. החל ממוצרים הנדרשים לניקיון הכללי של המסעדה דוגמת הרצפה, החלונות והשולחנות, דרך חומרי ניקוי ייעודיים לכלים ועד לכלי ניקוי עבור המתקנים הסניטריים וכן עבור מדיחי כלים תעשייתיים. לצד אלו, ניתן למצוא גם מוצרי חיטוי שונים הנדרשים לחיטוי משטחים. בעיקר בתקופתנו בה ידוע כי הקהל הרחב שם דגש ניכר על משטחים נקיים ומחוטאים, הרי שחומרים מסוג זה יכולים לייצר את הרושם הנכון ולספק לקהל את תחושת הביטחון הנחוצה לו.

מתקנים משלימים

כן, גם ספקי חומרי ניקוי וציוד למסעדות, יכולים לספק עוד מגוון רחב של מוצרים כגון מתקנים לניירות טואלט שונים ובגדלים משתנים. החל ממתקנים הנדרשים עבור תאי השירותים ועד למתקנים לניירות מגבת תעשייתיים גדולים עבור ניגוב הידיים. לצד אלו, ספקי חומרי ניקוי יכולים גם להציע שורה של מוצרים נוספים כגון מפיצי ריח חשמליים, דיספנסרים, סבון נוזלי לניקוי ידיים ועוד.

מוצרים חד פעמיים

רבות מן החברות המספקות חומרי ניקוי, מעניקות גם שורה של מוצרים נוספים העונים לצרכי המסעדה. בין היתר ניתן למנות כלים חד פעמיים שונים כגון צלחות חד פעמיות, סכו"ם, כוסות לקפה וכוסות שקופות, ניירות ניגוב לשולחנות, וכן מגוון כלים לערבוב הקפה בעמדות הטייק אוואי ועוד מגוון רחב של מוצרים למטבח המוסדי.

בכל שאלה והתייעצות, מומלץ להיכנס לאתר סטאר פרושפשיונל https://www.starprofessional.co.il/ המתמחים באספקת חומרי ניקוי וחיטוי ומוצרים משלימים למטבח המוסדי.

החברה יושבת בטירת הכרמל ומספקת את שירותיה לשורה ארוכה של ארגונים ומוסדות, דרך חברות קטנות ועד לעסקים בתחום המזון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך