על מסלול לוחמים להייטק שמעתם?

צמד המילים מעצמת הייטק הם כבר מזמן לא בשורה חדשה במחוזותינו. עם משאבי טבע דלים באופן יחסי אך עם הון אנושי נהדר, וכן צרכים ביטחוניים שוטפים, הפכה ישראל לאחת מן החלוצות בזירת ההייטק עם מגוון רחב של פיתוחים טכנולוגיים וחברות שפרצו אל התודעה הבינלאומית
תמונה: PIXABAY

עד לפני מספר שנים, נהוג היה לראות בענף ההייטק ככזה השמור אך ורק לבוגרי תארים טכנולוגיים, וכל שכן עבור יוצאי היחידות הטכנולוגיות. במכללת סלע שמחים להציע את מסלול לוחמים להייטק ובמסגרתו מקבלים לוחמים ולוחמות הזדמנות פז לרכוש הכשרה מקצועית ויוקרתית הנדרשת בענף ההייטק של ישראל.

אודות המסלול

לוחמים ולוחמות ומשתחררים לקראת חודשים יוני עד אוגוסט של שנת 2022? אתם לוחמים ולוחמות שהשתחררו משירות החובה לאחר הראשון באוגוסט לשנת 2017? אם עניתם על שאלות אלו בחיוב, דעו כי צבא הגנה לישראל מזמין אתכם ואתכן להירשם לתוכנית הטכנולוגית מטעם עמותת עתידים, ארגון סטארט אפ ניישן ומקצוע לחיים במטרה להכשירכם להיות דור העתיד של ההייטק בישראל.  בעיקר בעת האחרונה, צפה ועלתה מחדש הביקורת הציבורית באשר להקרבה החשובה של צעירים וצעירות בישראל אשר איננה עולה בקנה אחד עם התמורה, זאת בהשוואה ליוצאי היחידות טכנולוגיות. מטרת התוכנית היא לאפשר ללוחמים ולוחמות משוחררים לרכוש ידע מקצועי בתוך עשרה עד ארבע עשרה חודשים מרוכזים, אשר יסללו את הדרך לקריירה נחשקת ומתגמלת.

מה צפוי במסלול?

מטרת מסלול לוחמים להייטק היא לאפשר לטובי בנינו ובנותינו אשר הקריבו פרק זמן בלתי מבוטל בשירות צבאי מאתגר, את נקודת הזינוק ההתחלתית הנכונה במסגרתם של החיים האזרחיים המאתגרים לא פחות. בפרק זמן קצוב ומהיר באופן יחסי אל השוק, יכולים בוגרי הקורס לרכוש מגוון רחב של הכשרות בתחום התכנות ופיתוח התוכנה. בין הנושאים הנלמדים ניתן למנות פול סטאק, לימודי אנגולר, ריאקט, פיתוח תוכנה באמצעות שפת התכנות C#, לימודי ג'אווה סקריפט, HTML ו-CSS, וכן מגוון רחב של טכנולוגיות קוד הנדרשות לפיתוח WEB ופיתוח יישומים.

למה ללמוד במכללת סלע?

מכללת סלע מביאה עמה ניסיון של כ-30 שנים בתחום ההכשרות הטכנולוגיות בישראל. בוגרי מכללת סלע רוכשים את ההכשרה הטכנולוגית הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על סטנדרטים מוקפדים והדוקים.  כלל המרצים והמרצות מטעם מכללת סלע מחזיקים בהכרה בינלאומית, ומביאים עמם ערך מוסף אדיר עבור כל סטודנט וסטודנטית. בשיחת ייעוץ עם נציגי המכללה, תוכלו לקבל הכוונה מלאה על תכנית הלימודים, וכן לשאול שאלות מקצועיות וכלליות אשר יאפשרו לכם לסלול את דרככם נכונה בשוק התעסוקה.

למידע נוסף וקבלת פרטים, ניתן להקליק על הקישור מעלה 'לוחמים להייטק' או לבקר באתר המכללה: https://www.sela.co.il/.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך