מנהלי בתי הספר נערכים לפתיחת שנה"ל

מנהלי בתי הספר ומוסדות החינוך וצוות המנהלים הבכיר של מינהל החינוך התפנו מעיסוקיהם האינטנסיביים וההכנות האחרונות לפתיחת שנה"ל, ועלו לירושלים לכנס מנהלים בן יומיים שעסק בנושאים, בתוכניות ובמדיניות העירונית בתחום החינוך לשנת תשע"ו.

מנהלי מוסדות החינוך בעיר וצמרת מינהל החינוך עלו בשבוע שעבר לירושלים, לכנס הערכות לשנת הלימודים תשע"ו. בכנס המתקיים בכל שנה, משתתפים מפקחי משרד החינוך, נציגות פיקוח הגנים וגננות, הממונה על החינוך מר יהודה פרנקל וראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

בכל שנה מוקדשים ימי ההיערכות לנושאים מיוחדים העומדים על סדר היום של מינהל החינוך, תוך שימת דגש על נושאים וערכים הנגזרים מהמדיניות העירונית וחזון ראש העיר. השנה, תכנית ימי ההיערכות נבנתה בשיתוף הצוותים החינוכיים, נציגות הפיקוח, מנהלים וראשי מנהל החינוך ובעבודת צוות משותפת נקבע סדר היום לדיון וחשיבה על מדיניות החינוכית העירונית, תוך שימת דגש על מצוינות, הצטיינות וחדשנות. בתוך כך, ראש מינהל החינוך מר אריה מימון, סיכם את שנת הלימודים תשע"ה והציג את ההישגים החינוכיים של המערכת העירונית תוך שהוא מצביע על היעדים ועל הדגשים לשנת הלימודים תשע"ו.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, המשתלב בימי העיון ובסדנאות העבודה ותורם את חלקו לפוריות הדיונים, נשא דברים ושם דגש על ארבעת הדגלים המובילים את העשייה החינוכית בעיר: ערכים, הישגים, שוויוניות ומצוינות. ד"ר לסרי הבהיר כי על בסיס דגלים אלו נבנתה תכנית העבודה והונהגו מוסדות החינוך בעיר. "תחושת הסיפוק, לאור התוצאות וההישגים, גדולה מאוד ועל כך תודה לכל העוסקים במלאכה" אמר וציין "כל הדגלים חשובים וחיוניים להתפתחותו של בוגר מצטיין וערכי" והדגיש "אירועי החודשים האחרונים מחייבים את כולנו להניף ביתר שאת את דגל הערכים מעל כל הדגלים. חובתנו להתוות עבור תלמידינו ועבור החברה באשדוד את הדרך לגילוי סובלנות, לערבות הדדית, לחמלה ולשיח תרבותי" סיכם. ד"ר לסרי הציג את המיזם הבא של העיר: "אשדוד פועלת לקידום תחום 'עיר חכמה'. אני גאה שילדי העיר מגלים מעורבות חברתית ראויה לציון ומאחל שנת לימודים מוצלחת ופורייה".

הממונה על החינוך מר יהודה פרנקל הדגיש בדבריו את תחום ההצטיינות. "אנו פועלים לקידום נושא זה לאורך כל הדרך, אך חובתנו כלפי הילדים וההורים להמשיך להצטיין ולקדם את החינוך באשדוד בכל תחומי העשייה" אמר. ראש מנהל החינוך מר מימון, האיר על העשייה החינוכית והדגיש את תחומי הפדגוגיה תוך התייחסות לטיפוח פדגוגיה איכותית, חיזוק הטיפול בפרט ופיתוח התחום המנהלי. "שלושה תחומים אלה היו מרכזיים אשתקד ונמשיך לפעול ולקדמם גם בשנת הלימודים הבאה" אמר והציג את היעדים המרכזיים בשנה הבאה שיתנו דגש על תחום הטיפול הרגשי כדי לפנות תלמידים רגשית ללמידה.

לסיכום דבריו אפשר לזהות את הדגשים שבהם תתמקד מערכת החינוך בשנה הקרובה. "נמשיך לקדם את המצוינות, נפעל להטעמת תחום העיר החכמה במערכת החינוך, נפעל לאזרחות פעילה ומעורבות בקהילה, הטמעת טכנולוגיה בתהליכי הוראה- למידה, פתיחת בית הספר לאוטיסטים ונשאף לקפיצה בנתוני המיצבים" אמר ואיחל לכל נושאי התפקידים במערכת החינוך, להורים ולתלמידים שנה מוצלחת ופורייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך