באר שבע פנתה בבקשה לדחות את משחקה מול אשדוד. המשחק נדחה ל-31.8

זאת בעקבות ההחלטה של הנהלת ההתאחדות, הערב, חמישי, כי קבוצות שיעפילו לשלב הפלייאוף באירופה, לא יקיימו יותר משני משחקים במהלך שבוע אחד. באר שבע היא אחת מהן. המשחק ייערך ב-31.8.
בן שמעון.

הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה פה אחד בישיבתה הערב את התיקון שקובע כי קבוצות שיעפילו לשלב הפלייאוף (בלבד) על העפלה לשלב הבתים – ליגת אלופות, ליגה אירופית, קונפרנסליג – לא יקיימו יותר משני משחקים במהלך שבוע אחד, זאת במידה שאותן קבוצות ירצו בכך ויפנו לוועדת ליגה וגביע. משמעות ההחלטה היא שניתן לדחות את המשחקים כבר במחזור הליגה הקרוב של הקבוצות הישראליות. נכון לעכשיו פנו בבקשה לעשות כן, מכבי חיפה והפועל באר שבע שאמורה לארח את מ.ס אשדוד ביום ראשון. באר שבע תפגוש את מ.ס. אשדוד ב-31.8ן (19:45).

הנהלת ההתאחדות לכדורגל נפתחה בהסבר של יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, שעדכן את המשתתפים כי אתמול פנתה אליו מכבי חיפה בעקבות הניצחון על פרטיזן בלגרד והצטרפה לבקשה גם הפועל באר שבע – לדחות את משחק הליגה שנמצא בתווך בין שני המשחקים המכריעים במפעלים האירופים. הנושא נבדק על ידי חסון מול כל הגורמים הרלוונטיים – מנהלת הליגות, טוטו, זכייני שידור – וכולם הביעו נכונות לתמוך באינטרס משותף לכדורגל הישראלי. מנכ"ל מנהלת הליגות ניקולאס לב, לקח חלק בישיבת ההנהלה והוסיף כי נעשה מאמץ גדול לטובת הקבוצות המשתתפות במפעלים האירופים וצריך לזכור כי הקבוצות היריבות שמשחקיהן נדחו צפויות לעומס לא פשוט בהמשך. כמו כן הדגיש לב, כי הדברים נאמרים על דעת יו"ר המנהלת ארז כלפון ובתמיכתו.

שיבוץ המשחקים של שלוש הקבוצות – מכבי חיפה, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב – ייעשה בהמשך על ידי ועדת ליגה וגביע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך