תאונה קשה

קשיש שנהג בקלנועית נפצע אנושות בתאונה

התאונה במעורבות רכב פרטי ארעה בשדרות משה סנה מול בית העלמין באשדוד. יצחק פונפדר חובש איחוד הצלה: "ביצענו בו פעולות החייאה בזירה ולאחר שחזר לו דופק הוא פונה בניידת טיפול נמרץ כשמצבו מוגדר קשה". נהגת הרכב פונתה אף היא במצב קל.
צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפצוע קשה בזירת תאונה בשדרות משה סנה מול בית העלמין באשדוד.

יוחאי כהן חובש באיחוד הצלה מסר: "מדובר בנהג קלנועית  שנפגע בזירת תאונה עם מעורבות רכב פרטי". יצחק פונפדר חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "בסיוע חובשים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה בזירה ולאחר שחזר לו דופק הוא פונה בניידת טיפול נמרץ כשמצבו מוגדר קשה".

דובר מד"א, זכי הלר : בשעה 07:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על קלנועית שנפגעה מרכב, בשדרות משה סנה, סמוך לבית העלמי באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד, גבר כבן 80 במצב קשה, עם חבלה רב מעכרתית, ואת נהגת הרכב במצב קל.

פאראמדיקית מד"א, ליאם אלבז סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו רכב פרטי וקלנועית הפוכה, סמוך לקלנועית שכב גבר כבן 80 מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הדרמה והנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה. פינינו גם את נהגת הרכב שנחבלה קל."

דוברות המשטרה (לכיש): בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו לפני זמן קצר בחקירת תאונת דרכים שאירעה בשדרות משה סנה באשדוד, בין רכב פרטי לנהג קלנועית, שנפצע ופונה באורח קשה ע"י גורמי הרפואה. נהגת הרכב פונתה אף היא במצב קל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך