למען הסביבה

המשרד להגנת הסביבה: "לא יינתן אישור להרחבת פעילות יחידות כוח מזהמות בתחנת אשכול"

ד"ר לסרי: "העירייה תמשיך ללא פשרות במאבק לצמצום הזיהום בסביבת העיר אשדוד, ולהפעלת תחנת הכוח אשכול אך ורק על פי סטנדרטים גבוהים של איכות האוויר".
ד"ר יחיאל לסרי.

המשרד להגנת הסביבה במעורבות ישירה של השרה תמר זנדברג, נעתר לבקשת ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, והבהיר כי לא יינתן אישור להרחבת פעילות מספר יחידות כוח מזהמות בתחנת אשכול ללא שמיעת עמדת הציבור.

העירייה מאמינה שהעברת הנושא למגרש הציבורי מקטינה מאד את החשש לקבלת החלטה שתפגע בציבור ובסביבה ולכן יש בה חשיבות רבה. גם בנוגע למאבק לטווח הארוך עולה מתשובת השרה זנדברג כי המשרד להגנת הסביבה קשוב לעמדת העירייה כפי שהוצגה בפניו.

כך, בעקבות הפניה הודיע המשרד לעירייה כי ישקול לסרב לבקשה למתן היתר חדש להפעלת היחידות המזהמות בתחנת הכוח אשכול, אם אלו לא יפעלו בהתאם לסטנדרטים המודרניים המיטביים.

ראש העיר לסרי, ביקש להבהיר כי: "העירייה תמשיך ללא פשרות במאבק לצמצום הזיהום בסביבת העיר אשדוד, ולהפעלת תחנת הכוח אשכול אך ורק על פי סטנדרטים גבוהים של איכות האוויר, כפי שמקובל בעולם המערבי.

העירייה מצידה מברכת על עמדת המשרד להגנת הסביבה ובטוחה שימשיך לעמוד לצידה של העירייה במאבק העיקש לשיפור איכות האוויר בסביבת העיר אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך