הפסד לפני שמתחילים

במשחק ההכנה האחרון של מ.ס אשדוד לפני הליגה היא נוצחה באשדוד בתוצאה 0:1, על ידי הפועל ירושלים.

הראש ב-21.8 במשחק הליגה הראשון מול באר שבע, אז הליגה מתחילה, אבל הגוף היה בשלישי בערב עוד בגביע הטוטו מול הפועל ירושלים. מ.ס אשדוד רצתה לנצח את המשחק האחרון לפני באר שבע, בוודאי בבית, זה זה נגמר עם שער אחד לירושלים, והפסד בייתי של 1:0.

בדקה ה-22 ראינו את המצב המסוכן הראשון במשחק. דייויד קופרמן הגביה ואבנעזר ממאטה נגח מעל כולם ליד הקורה.  ירושלים מצידה הגיבה בכמה התקפות מסוכנות מאוד ליד השער של אשדוד. זה התחיל בהתקפה שתי דקות אחרי הנגיחה של ממאטה, בדקה ה-26 שוב התקרבה ירושלים וג'ראפי בזינוק טוב הוציא כדור מהחיבורים. דקה אח"כ סדריק בעט מ-30 מטרים כדור מפתיע לקורת שער אשדוד.

9 דקות לסיום המחצית גם אשדוד הגיעה למצב מסוכן ליד השער של ירושלים. ממאטה נכנס לרחבה הוציא רוחב וחמודי כנעאן בעט חזק לפינה הקרובה, שבי שוער ירושלים הדף. 6 דקות לסיום המחצית הייתה זו ירושלים שכבשה ובצדק כשעומר אגוודיש קיבל כדור מצוין מפרדה, נכנס לרחבת אשדוד והכניע את ג'ראפי. בילו הוסיף כדור מסוכן על סף המחצית שעבר ליד הקורה של ירושלים. אבל דקה אח"כ הוא החמיץ את החמצת העונה, עוד לפני שנפתחה. בילו בעט פעם אחת למשקוף ואח"כ ממטר בעט את הריבאונד לקורה ולחוץ..

למחצית השנייה עלתה  אשדוד אחרת, שפתחה טוב עם לחץ על שער ירושלים. זה התחיל בהחמצה גדולה. 5 דקות במשחק, קופרמן המגן הגביה לרחבה וממאטה נגח טוב אבל ליד הקורה בלבד. בדקה ה-58 היה זה תורו של הבלם אוואני שנגח כדור ליד הקורה של ירושלים. מ.ס אשדוד דחקה את ירושלם לשער שלה, והתקרבה לשוויון. בעיקר רק התקרבה.

ירושלים יצאה מדיי פעם למתפרצות, אבל הגנת אשדוד הסתדרה איתן, כמו ההדיפה של ג'ראפי מכדור מסוכן 5 דקות לסיום. אשדוד מצידה ישבה כל המחצית השנייה באזור השער של ירושלים, אבל לא הצליחה להשוות. זה נגמר מבחינתה כמו שהמחצית השנייה התחילה, עם הפסד 1:0.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (יניב מזרחי, 64), אוואני, גיל כהן (זסנו, 46), קופרמן, הרוש, סבג (צבטקוביץ, 46), סלינס, כנעאן (סבן, 75), בילו (פאפו, 46), ממאטה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך