ראש העיר בבשורה

"רק 250 יחידות דיור ייבנו במתחם הצעירים ברובע ט"ו במסגרת הסכם הגג"

כך הודיע היום, שני, ראש העיר. ד"ר לסרי: "רשות מקרקעי ישראל הודיעה לוועדה המחוזית כי היא חוזרת בה מכוונתה לקדם בניה של 700 יחידות דיור ברובע ט"ו, באופן שפוגע במרקם שלו".
ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הודיע היום, שני כי רשות מקרקעי ישראל חזרה בה מכוונתה לבנות 700 יחידות דיור ברובע ט"ו ותבנה רק 250.
בהודעה שפרסם היום כתב ראש העיר : "ברכות לתושבי רובע ט״ו! במתחם הצעירים ברובע טו׳ במסגרת הסכם הגג, ייבנו רק 250 יח״ד! אני שמח לבשר כי רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) הודיעה לוועדה המחוזית כי היא חוזרת בה מכוונתה לקדם בניה של 700 יחידות דיור ברובע ט"ו, באופן שפוגע במרקם שלו, וכי תגיש תוכנית חדשה להקמת 250 יחידות דיור בלבד, בהמשך להחלטתי להיענות לבקשת התושבים, ולהקטין את מספר יחידות הדיור ביחס למה שהתחייבנו בהסכם הגג. המשך הבניה בעיר היא הכרחית וחיונית, אבל חייבת להיעשות באופן מידתי שמשתלב במרקם החיים ושומר על הצביון של הרובעים השונים. רק כך נצליח להגדיל את מלאי הדירות בעיר ולשמור על מרקם החיים ואופייה של אשדוד למען הדורות הבאים. אני מבקש להודות אישית לסגן ראש העיר אינג׳ שמעון כצנלסון על ניהול המו״מ והנחישות שהפגין מול רשות מקרקעי ישראל בהשגת המטרה החשובה הזו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך