תרשמו לעצמכם

שוק אשדוד עבר לשני במקום רביעי

הסיבה, פסטיבל חלון לים התיכון מתקיים בימי רביעי וחמישי.
צילום: עיריית אשדוד.

תכננתם את יום השוק שלכם כמו בכל רביעי, אז תשנו את התכנון. בעיריית אשדוד הודיעו היום כי : "השוק עבר למחר, שני במקום רביעי . הסיבה – חלון לים התיכון מתקיים בימי רביעי וחמישי"

ביומיים של הפסטיבל (17-18.8) יעלו על הבמה הזמרים המובילים ובראשם עדן בן זקן. ביום השני של הפסטיבל יופיעו נציגי הדור החדש ובהם מאיה דדון ואושר כהן, מחוזקים ברן דנקר שכבר הטריף את הקהל האשדודי בהופעה במשכן. הכניסה ללא תשלום

השואו המטורף שהולך להיות בימי הפסטיבל שיתקיים באמפי חוף לידו ישלב בין מגוון סגנונות של הים תיכוני מהשנים האחרונות. עדן בן זקן עם האלקטרו חפלה, אודיה עם הסגנון הייחודי וסטטיק ובן אל עם שלל להיטי הענק שלהם, שחוצים קהלים ויבשות.

בפסטיבל נעשו התאמות גם לדור הצעיר יותר עם הופעה של כוכבת הטיק טוק- מאיה דדון בת ה-16. אושר כהן הכוכב העולה ורן דנקר ישלימו ערב שכולו קצב מטורף, שעל פי המסתמן יהפוך את המתחם כולו לרחבת ריקודים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך