הטרנדים החמים לשנת 2022 בעבודות עץ

בעולם הבנייה והיצירה העץ הוא אחד מחומרי הגלם שנעים וקל לעבוד. לכן אין הדבר מפתיע כלל שרבים מתנסים ביצירת עבודות עץ לבית או לחצר, אוספים רהיטי עץ ישנים כדי לחדש אותם ולהתאים אותם לאופי בבית ועוד רעיונות יצירתיים נוספים. אספנו עבורכם את הטרנדים החמים ביותר לעבודות בעץ לשנת 2022 שתכלו לעשות בעצמכם או להזמין חברה מקצועית כמו דקמן עבודות עץ שמתמחים בעבודות עץ לבית, לגינה, למשרדים ועוד. המשיכו לקרוא ממש כאן על הטרנדים שיכניסו אווירה נעימה יותר לחלל שלכם

בשנתיים האחרונות רבים התחברו יותר לטבע, אולי זה קרה בעקבות הקורונה שכולנו היינו סגורים בבתים ואולי לא. על כל פנים,  אין דבר יותר מחבר לטבע מעץ ואדמה אך כאשה אנחנו מדברים על הבית או  המשרד כנראה שאנחנו נעדיף להשאיר את האדמה בחוץ בגינה אם אפשר ולא תפלוש לבית. לכן הדרך האחרת להכניס את הטבע לבית או למשרד היא באמצעות עבודות בעץ שהגוונים הם טבעיים, חומים שמחברים לטבע. הטרנדים החמים ביותר לעבודות בעץ לשנת 2022 אולי יפתיעו חלק מכם, אך ישנם שכבר עושים בהם שימוש ביום יומי. 

מהם הטרנדים בעבודות עץ?

  • פרגולות – יותר ויותר בעלי נכסים מבקשים להתקין פרגולה בגינת ביתם. אמנם הטרנד אינו חדש אך הוא נמצא יציב כבר עשרות שנים והדבר בהחלט ברור. במדינה כמו שלנו, שבה לילות הקיץ מאפשרים ישיבה נעימה בחוץ עם מרגריטה צוננת וכמה חברים מסביב לשולחן הרי מתבקש להתקין פרגולה שתזמין את הישיבה בה. הפרגולות המעוצבות של היום מאפשרות מגוון רחב של אפשרויות מפרגולות מעץ בלבד ועד שילוב חומרים כמו עץ ואלומיניום או ברזל שמשדרגים את המראה ומעניקים לפרגולה עיצוב דרמתי במיוחד. 
  • ריהוט גן – אם כבר הזכרנו את הישיבה בגינה מתחת לפרגולה מעוצבת הרי מתבקש להעלות את נושא ריהוט לגן. דקמן עבודות עץ מאפשרים עיצובי גינה יצירתיים ואיכותיים שישתלבו בגינתכם בצורה המושלמת מספסלי ישיבה ושולחנות קפה, דרך ספות וכורסאות מעץ  ועד נדנדות מרווחות ומרגיעות. בנוסף, עם עולה על דעתכם עיצוב בעץ ואתם רוצים שיהיה בגינתכם, תוכלו להתייעץ ולבקש הצעת מחיר. 
  • מטבחי חוץ – את הטרנד החם ביותר השארנו לסוף, כן מטבחי חוץ או מטבחי גינה הם הטרנד החזק ביותר השנה. אחד הדברים האהובים ביותר על ישראלים רבים הוא המנגל. אם בעבר רבים הסתפקו בגריל גז או גחלים איכותי באמצע החצר, היום זה כבר לא אותו הדבר. הרבה יותר קל לארח כשהמטבח החיצוני מאובזר, יש בו ארונות עם הכלים שנשארים רק בחוץ, שטיפת הכלים בכיור בחוץ ואפילו אפשר למקם מקרר תחת קירוי, במקום מוצל כדי להציע שתייה קרה בצורה חופשית. כל אלו מאפשרים אירוח מפנק ואתם לא מתאמצים בכלל, כל הלכלוך והבלגן נשארים מחוץ לבית ואתם יכולים ליהנות מהחברה מבלי להתרוצץ מהמטבח בתוך הבית לגינה שבה כולם נמצאים. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך