הבחירות המקדימות

ניצחון סוחף בפריימריז: מחנה לסרי בליכוד כבשו את אשדוד

אחוז ההצבעה באשדוד היה 59 אחוז - השני בגובהו מכלל הערים בישראל, הודות למערך מקצועי שהסתייע בטכנולוגיה שאפשרה סנכרון עם אתרי הצבעות אחרים ושליטה מלאה בשטח
נתונים מפתיעים: התפרסמו תוצאות הפריימריז בליכוד בעיר אשדוד

לאורך כל יום הבחירות עבדו פעילים ו-30 מנהלי שטח בכל הכוח והגיעו להישג מרשים עבור כל הנציגים שביקשו לראות ברשימת הליכוד לבחירות שייערכו ב-1.1.2022.

זה היה קשה, אפילו מתיש, אבל המחנה של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בליכוד באשדוד יכול לסמן וי גדול על יום הפריימריז שהיה הפעם חשוב מתמיד, נוכח העובדה שהליכוד הגיע אליו כמפלגת אופוזיציה. מאות הפעילים לא נזקקו להמרצה, והם עבדו ללא הפסקה כדי להביא את המצביעים לקלפיות. את ההצלחה יסביר הנתון המרשים של 59 אחוזי הצבעה, שמעיד על הכוח ועל הארגון היעיל שבראשו עמד אשר נהון.

ההכנה ליום הפריימריז ארכה שבועות ארוכים שבהם נבנתה תוכנית עבודה יסודית, חלוקת תפקידים וביזור סמכויות לכל פעיל ומנהל. ביום ההצבעה, אפשר היה להבחין בקלות בסדר המופתי, ובכך שכל אחד ידע את תפקידו ומי שנזקק לעזרה קיבל אותה מחבריו.

כעת הפנים הם לבחירות הארציות בתחילת נובמבר, שצפויות להיות מאתגרות לא פחות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך