על בקבוקים ממותגים ומתנות אחרות

מזה שנים שעסקים מודעים היטב לאפשרות לפרסם דרך מתנות ממותגות, ועל הדרך גם לעשות טוב לעובדים או ללקוחות פוטנציאליים המתעניינים בהם. לא רק שהמודעות קיימת, אלא שהמתנות הולכות ומשתכללות והופכות מיוחדות ומקוריות אפילו יותר. אם בעבר היה מדובר בעטים ממותגים ומחברות, הרי שכיום ניתן למצוא בקבוקים ממותגים רב פעמיים, מטענים מיוחדים לפלאפונים, תיקים ללפטופ ושאר אלמנטים שיש בהם הרבה מעבר למיתוג

בקבוקים ממותגים כמתנה ששווה לשקול

בניגוד להרבה מתנות ממותגות אחרות, בקבוקים ממותגים משלבים בין יעילות, מחשבה על העובדים ועל הסביבה כאחד. הרי מדובר בבקבוקים רב פעמיים כך שהם יוכלו לשרת את מי שיקבל אותם נאמנה לאורך זמן, ועל הדרך יציגו ערכים שעולים בקנה אחד עם ערכים של לא מעט אנשים כיום. במאמר זה, אספנו כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם לבחור מתנות ממותגות כאלו:

  • כולם מרוויחים – כשהמתנה מעולה, כולם מרוויחים. כלומר, במקום לתת לעובדים או לעוברים והשבים מתנה כמו כדור לחץ שיעלה אבק במגירה, חשבו על אלמנט יעיל שבאמת ייעשה בו שימוש. ככל שייעשה בו שימוש כך סביר שיותר עיניים יראו אותו ויתעניינו גם בלוגו המוטבע עליו. 
  • מיתוג העסק – בסופו של דבר מוצרים ממותגים מטרתם היא לפרסם את העסק, בכדי להגדיל את הרווחים בעתיד. כפי שציינו לעיל, כדי להשיג את המטרה יש לבחור במוצרים שאנשים אחרים יראו או לפחות ייעשה בהם שימוש כדרך קבע, בדרך כלל זה עולה בקנה אחד.
  • צרכי העובדים – אלמנט חשוב נוסף הוא הצרכים של העובדים. ככל שנצליח לקלוע יותר לצרכים שלכם, כך הם ישמחו לקבל את המתנה שנבחרה. אין ספק שמתנות הן תמיד עניין מהנה, אבל הן מהנות ומשמחות אפילו יותר כשהן עולות בקנה אחד עם ערכי העובד, והצרכים שלו. כי אנשים אוהבים לקבל אלמנטים יעילים ולא רק ליופי.
  • איכות, כמובן – מן הסתם שלא תבחרו לתת להם מתנות יעילות אך לא איכותיות. המטרה שלכם היא שאותם מוצרים ממותגים ינועו כמה שיותר ברחבי הארץ כדי כמה שיותר עיניים ייחשפו אליהם ולמותג שלכם. בקבוקים ממותגים הם רעיון מצוין שכן, כידוע, צריך לשתות מים והרבה. 

זה לא צריך להיות משהו מיוחד מידי

ישנן חברות שמחליטות ללכת דווקא על מתנות מפציצות ומרשימות, שבפועל אין לעובדים מה לעשות איתן. למען האמת אין צורך להגזים, לפעמים כל מה שצריך זה מתנה יעילה שעומדת מאחוריה הרבה מאוד מחשבה. למשל, בקבוקים ממותגים שידרבנו את העובדים לשתות מים ולהימנע מבקבוקי פלסטיק מזהמים. אם תרצו להרשים אפילו יותר, תוכלו לחלק את המתנות הממותגות האלו גם לעוברים והשבים בכנס העסקי המתקרב, או בתערוכה שהעסק משתתף בה. כי מתנות הן אמנם נפלאות, אך הן גם יעילות עבור העסק ברגע שבוחרים אותן כמו שצריך. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך