ניצחון אדיר

מ.ס אשדוד השיגה ניצחון רשמי ראשון בעונת 22/23 בגביע הטוטו, לאחר שניצחה 2:3 את הפועל ת"א עם שער ניצחון של אדיר לוי בדקת הסיום של תוספת הזמן. ת"א השוותה זמנית גם היא בתוספת הזמן.
בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

רן בן שמעון רצה כבר לראות שער ראשון העונה. רצה לראות ניצחון ראשון העונה. אומנם מדובר במשחק גביע הטוטו, ורק השני של מ.ס אשדוד, אבל כל קבוצה רוצה לנצח גם במשחקים כאלה, בוודאי רשמיים של פתיחת עונה. בשביל זה היא צריכה הייתה לעבור את הפועל ת"א בבלומפילד. בסיום אחרי סיום משחק הכי מותח שיש, הקבוצה שלו הצליחה לעשות את זה עם 2:3 עם שער של אדיר לוי הצעיר בסיום תוספת הזמן. ניצחון אדיר.

כבר בדקה השמינית השיגה אשדוד לפחות שער רשמי ראשון ועלתה ליתרון. סלינס הברזילאי הגביה כדור חופשי, חמודי כנעאן נגע פעם אחת ומתוך הערבוביה היה זה אבנעזר ממאטה שהקדים את כולם ודחק פנימה 0:1 לאשדוד. שער רשמי ראשון למ.ס אשדוד העונה.

הפועל ת"א כמעט חזרה למשחק, אבל הצלה של ג'ראפי (17) מבעיטה של דוידה מנעה זאת. 3 דקות אח"כ זה כבר נכנס. הכדור הגיע בהתקפה של הפועל ת"א לקו ה-16 בקו ישיר. רן בנימין הצעיר הניף רגל והכדור פגש את הרשת של ג'ראפי – 1:1.

מ.ס אשדוד כמעט עלתה שוב ליתרון על סף הירידה למחצית, אבל מרינוביץ' שוער הפועל ת"א מנע שער בטוח בהצלה מכדור של סלינס באחד על אחד. בתוספת הזמן אשדוד הייתה פעמיים בהתקפות מתפרצות שיכלו להיגמר בהרבה יותר ממה ששחקניה השיגו. עם השריקה למחצית טום בן זקן נגח טוב ומרינוביץ' הציל שער. איזה סיום של מחצית מבחינת אשדוד מבחינת ההזדמנויות, אבל לא מבחינת התוצאה..

אשדוד כבשה משום מקום כבר אחרי 5 דקות במחצית השנייה. שוער הפועל ת"א מרינוביץ' איבד כדור ברחבה, ממאטו זכה בו, עבר את השוער, מסר כדור לסלינס שמול שער בלי שוער עשה מזה שער אולי הכי קל שלו בקריירה – 1:2 לאשדוד.

מ.ס אשדוד יכולה הייתה לגמור את המשחק 15 דקות לסיום. זוהר זסנו במתפרצת הוציא כדור מצוין אל יניב מזרחי שהיה חייב לכבוש מול מרינוביץ', אבל בעט לגופו של השוער המזנק. זה היה חייב להיגמר בשער.

אבל איזה סיום היה לנו!! חשבנו שזה נגמר בשוויון. בתוספת הזמן  אריאל כהן מהפועל ת"א נגח את פנימה וקבע 2:2. נגמר אז זהו שלא. בדקת הסיום של תוספת הזמן, שלו הרוש מצא את אדיר לוי הצעיר שכבש את שער הניצחון 2:3. שער אדיר וניצחון אדיר.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, אוואני, גיל כהן, קופרמן (אדיר לוי, 84), אנדז'י (פאפו, 60), סבג, כנעאן (זסנו, 46), בילו (הרוש, 46), סלינס, ממאטה (מזרחי, 72).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך