הותר לפרסום

במהלך עלות השחר: אלוף פיקוד העורף ביקר באשדוד

האלוף רפי מילוא התארח במרכז ההפעלה העירוני, ושמע מראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על תורת ההפעלה העירונית ועל המעבר בין שגרה לחירום, וההיפך

לאלוף מילוא הוצגו סדר הפעולות של ראשי המכלולים, והאמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשות העירייה לטובת קבלת תמונת מצב עדכנית. במוקד העירוני, שבו הושקעו עשרות מיליוני שקלים, סקר בפניו ראש אגף הביטחון בעירייה אריה איטח את הסנכרון בהפעלת הצוותים בשגרה ובחרום. האלוף מילוא אף שוחח עם מתנדבים, שהסבירו לו על הפעילות שלהם ועל מתן מענה במגוון שפות בעת חירום.

בעירייה הדגישו בפני האלוף מילוא את ההיענות הגבוהה של התושבים והעמידה בהנחיות פקע"ר, ואת היוזמה העירונית לטיפול בחלונות ובדלתות ממ"ד תקולים ואת מגוון הפעולות שננקטו כדי להגביר את תחושת הביטחון של התושבים ואת החוסן הקהילתי.

האלוף הביע את התרשמותו מניהול מערך החירום ורמת המוכנות הגבוהה, שכללה מענה לכל תרחיש. לסרי הודה לאלוף פקע"ר על פעילות צה״ל וכוחות הביטחון למען ביטחון אזרחי ישראל, ובהם תושבי אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך