נגמר רשמית

חוזרים לשגרה – בצה"ל הודיעו כי הוסרו הגבלות בכל הארץ

דובר צה״ל: "הוחלט להחזיר את מצב העורף לשגרה, להסיר את כל ההגבלות בארץ כולה החל מהשעה 12.00". ד"ר לסרי: "שדוד הוכיחה שוב אחדות. לאורך כל ימי המבצע".
אשדוד מבט על
צילום: טל אקוקה

זהו, עכשיו זה רשמי. מצב החירום הוסר על ידי צה"ל ופיקוד העורף וחוזרים לשגרה.

מדובר צה״ל נמסר: "בתום הערכת המצב הוחלט להחזיר את מצב העורף לשגרה, להסיר את כל ההגבלות בארץ כולה החל מהשעה 12.00".

בתחילה חשבו כי ההגבלות יוסרו בשעה 18.00, אבל לבסוף לאחר הערכת מצב חוזרת, בה הובהר כי כל הצדדים לא מתכוונים להפר את מה שהושג, הוחלט כי ישראל חוזרת לשגרה.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי:: "אשדוד חוזרת לשגרה ע״פ הנחיות פיקוד העורף – חוזרים לשגרה, וזו הזדמנות לומר תודה רבה. אשדוד הוכיחה שוב אחדות. לאורך כל ימי המבצע שמרנו יחד על ההנחיות מצילות החיים, תמכנו וסייענו אחד לשני והוכחנו כי העורף חזק ואיתן. יחד הענקנו לכוחות הביטחון, ללוחמים וללוחמות, את השקט לפעול ולהרחיק את האיום מעלינו ולאפשר לאזרחי ישראל חיי שגרה נורמטיביים. אני רוצה להודות למשטרת אשדוד, למד״א, כב״ה, הביטחון העירוני והעומד בראשו אריה איטח, חיילי וחיילות פיקוד העורף, עובדות ועובדי עיריית אשדוד, המתנדבים והמתנדבות, שסייעו מסביב לשעון. אנו חוזרים לשגרה מלאה ולחגיגות הקיץ שהכנו לכם, עם מגוון אירועים והופעות במסגרת 'קיץ ישראלי אשדוד', ומאחל לכולנו המשך קיץ שמח ובטוח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך