"בכל מדינה יש את הקשיים שצריך להתמודד איתם. בישראל צריך לדעת להתמודד עם המצב הזה"

המגן היהודי קולומביאני, דויד קופרמן של מ.ס אשדוד, ששיתף את תחושותיו עקב המצב הביטחוני, אליו הוא נחשף לראשונה.
דיוויד קופרמן.

"זאת סיטואציה חדשה עבורי שמעולם לא חוויתי, אבל אני יכול לשתף שאני מרגיש בטוח ורגוע. אנשי המועדון הסבירו לי על המצב ועל מה שצריך לעשות כשנשמעת אזעקה באזור שלי" כך אומר המגן היהודי קולומביאני, דויד קופרמן של מ.ס אשדוד, ששיתף את תחושותיו בימים אלה, לאחר שנחשף לראשונה לאזעקות ולירי על אשדוד עקב המצב הביטחוני..

השחןק המשיך: "בכל מדינה יש את הקשיים שצריך לדעת להתמודד איתם, וכאן בישראל צריך לדעת להתמודד עם המצב הזה כי אני יודע שזו סיטואציה שמתרחשת כאן לא בפעם הראשונה. כמובן שכל השחקנים הזרים החדשים מעולם לא חוו סיטואציה כזאת, אבל אנחנו מודים מאוד לכל האנשים במועדון שדואגים להשאיר אותנו רגועים עד כמה שניתן, ואנחנו מקווים שהכל יגמר בקרוב ונחזור לשגרה".

בהזדמנות זו, מועדון ספורט אשדוד מבקש לחזק את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון הפועלים יום ולילה למען הביטחון של כולנו. אנו מייחלים לימים שקטים עבור תושבי עוטף עזה, הדרום, וכל עם ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך