פתחו בהפסד

למרות שמ.ס אשדוד הייתה טובה מנס ציונה, היא נוצחה במשחק הרשמי הראשון בגביע הטוטו 1:0. אשדוד החמיצה פנדל.

במשחק הראשון הרשמי תמיד טוב לנצח, גם אם זה בגביע הטוטו, במיוחד שאתה טוב מהיריבה. אבל זה לא קרה למ.ס אשדוד שנוצחה 1:0 על ידי העולה החדשה נס ציונה במשחק הראשון שלה בגביע הטוטו, בעונת 22/23.

אשדוד שחסרה את ננאד צבטקוביץ' הפצוע ולוקאס סלינס, שלא שיחק בכדי לבחון זרים אחרים, יכולה הייתה לעלות ליתרון בדקה ה-13 מפנדל, אבל טום בן זקן החמיץ את ההזדמנות. רגע לפני הירידה להפסקה עלתה נס ציונה ליתרון. פרדי פלומן נגח כדור שפגע באוואני בסופו של דבר וחדר פנימה 0:1.

במחצית השנייה מ.ס אשדוד ניסתה להשיג את השוויון לו הייתה ראויה, אבל שחקני הקבוצה החמיצו הזדמניוות לרדת לפחות עם נקודה מהמשחק. ביום שני תשחק אשדוד את משחקה השני בחותץ מול הפועל ת"א.

מ.ס. אשדוד:  ג'ראפי,  בן זקן (זוהר זסנו, 62),  אוואני, גיל כהן, קופרמן,  סבג (פקה פולו, 62), אנדזי (ג'ורדן סבן, 62), הרוש,  כנעאן (יניב מזרחי, 73), בילו ( בזיע, 79),  ממאטה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך