אשדוד מתחדשת

השר אלקין הגיע לחנוך דיור ציבורי באשדוד והכריז "גם בממשלה הבאה אהיה שר השיכון"

שר הבינוי והשיכון הגיע היום אחר הצהרים לאשדוד בהזמנתו של סגן ראש העיר עו"ד אלי נכט, והצוות הבכיר במשרד השיכון לבית קנדה ברובע א' בעיר אשדוד, על מנת לחנוך את המבנה החדש הכולל 220 יחידות דיור ציבורי, יחד איתם הגיעו גם ארז שני, מנכ"ל חברת עמיגור וסמנכ"ל הסוכנות היהודית כמו גם בכירים נוספים

במהלך חנוכת הבניין המרשים שנבנה לטובת הדיור הציבורי במדינת ישראל בכלל ובעיר אשדוד בפרט, נחשף השר לעבודה יוצאת הדופן שנעשתה בנושא בעיר, זאת לאחר פנייתו של סגן ראש העיר עו"ד אלי נכט להצטרף אליו ולחנוך את המבנה לאחר עבודה מאומצת שלקחה זמן רב.

במהלך הסיור במבנה מנכ"ל עמיגור הודה לעיריית אשדוד על הליווי שהוא קיבל מעיריית אשדוד ועל זירוז ההליכים שנעשו בבניין החדש בכל ההיתרים הנדרשים, כמו כן הוא הודה לשר השיכון על ההגדלה והכפלת התקציב שיועדה לצורך שיפוץ הדיור הציבורי בישראל בכלל ובאשדוד פרט.

מנכ"ל עמיגור הדגיש בדבריו כי מאז שנכנס שר השיכון אלקין לתפקידו, תקציב הדיור הציבורי צמח בצורה יוצאת דופן, מה שהביא להגדלת היקף הבניה של יחידות הדיור וכן יכולת לשפץ בהיקפים גדולים את הדירות הקיימות, דבר שלא הורגש במשך שנים רבות.

במהלך הסיור דיברו הצדדים על תכנית נוספת, מעבר לתכנית הידועה שנכנסה לתקציב המדינה לפיה משרד השיכון יסייע בבניית 3,000 יח"ד חדשות לדיור הציבורי. במסגרת התכנית החדשה הנוספת המשרד יבקש להכפיל את הכמות בתקציב המדינה הבא, תוך מתן עדיפות מיוחדת לעיר אשדוד.

במהלך הסיור עלה החשש בנוגע להיקף התקציב, והישארות המענה האיכותי לדיור הציבורי גם בממשלה הבאה, על כך הרגיע אותו שר השיכון זאב אלקין ואמר לסובבים כי גם בממשלה הבאה הוא מתכוון להישאר בתפקיד שר הבינוי והשיכון ולהמשיך את העבודה שהתחיל כאשר הדיור הציבורי הוא נר לרגליו.

השר אלקין התייחס גם לרצון שלו לסייע לאשדוד בהתפתחות האדירה שלה, ואמר שהוא מתכוון גם בקדנציה הבאה לעזור ככל הניתן, בשיתוף פעולה מלא עם ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי וסגן ראש העיר עו"ד אלי נכט, אשר לדבריו מלווה אותו בכל תהליך של שיכון ובינוי בדיור הציבורי, הן בכל מה שנוגע לעיר אשדוד והן כסגן יו"ר הוועדה הממשלתית לדיור הציבורי בישראל.

השר אלקין הבטיח שיעשה כל מה שניתן על מנת להכניס את בית גיל הזהב השלום באשדוד לפרויקט מיוחד זאת לצורך בנייתו מחדש, ואילו סגן ראש העיר אלי נכט הבטיח שהנושא של שינוי התבע וכל ההסדרים הבירוקרטים הנדרשים מבחינת העירייה, זאת לטובת בנייתו של בית גיל הזהב השלום החדש, אשר אמור להבנות בעיר ואמור לתת מענה רחב בדיור הציבורי ייעשה באופן מזורז ויעיל ביותר בהנחייתו של ראש העיר ושיתוף מלא מצד העירייה.

בסוף דבריו הודה סגן ראש העיר למנכ"ל עמיגור על המענה והקשב שניתן לטיפול בבעיות של דיירי הדיור הציבורי באופן פרטני, למען ירבו פרויקטים כאלה הן באשדוד והן ברחבי הארץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך