הישגים לנופר הנגבי וניצן שימס באליפות אירופה של ארגון VIRTUS העולמי

נופר הנגבי וניצן שימס אשר נפגשו לפני כשבועיים עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, וזכו לברכתו לקראת יציאתם לתחרות במסגרת אליפות אירופה של ארגון VIRTUS העולמי, שבו אתמול ארצה ובאמתחתם מדליות זהב, כסף וארד.

שבועיים לפני יציאתם לאירופה, להשתתף באליפות אירופה של ארגון VIRTUS העולמי, נופר הנגבי וניצן שימס התארחו בלשכת ראש העיר וזכו לברכתו. בפוסט מפרגן שהעלה ד"ר יחיאל לסרי, הוא איחל הצלחה לניצן, לנופר ולכל המשלחת הישראלית של ארגון VIRTUS  (“וירטוס ישראל” חברה בארגון הספורט הבינלאומי Virtus אשר מקדם את העיסוק בספורט תחרותי – הישגי בקרב אנשים  )ואמר: "אתם הגאווה שלנו".

ד"ר לסרי תיאר את המסע שעשו השניים עד הצטרפותם למשלחת הספורטאים שתייצג את ישראל באליפות אירופה של ארגוןVIRTUS  העולמי, המקדם ספורט תחרותי בקרב אנשים עם מוגבלות שכלית, אוטיזם ותסמונת דאון. "האהבה לספורט החלה אצלם עוד בילדות" כתב ראש העיר וציין כי ניצן הצטרף לחוג שחיה ולקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד כשהיה בן 6, ומאז הספיק להתנסות בענפי ספורט שונים, לזכות בשתי מדליות זהב בתחרויות ריצה פראלימפיות וב-3 מדליות ארד במרוץ הלילה של אשדוד. לגבי נופר כתב ראש העיר כי היא החלה את פעילותה הספורטיבית  בגיל 9, ומאז השתתפה באליפויות עולם ותחרויות בחו"ל בענף האופניים וזיכתה את ישראל במדליית זהב ובשתי מדליות כסף.

עם ברכה זו ופוסט מפרגן יצאו השניים לתחרות, יחד עם המשלחת הישראלית, והשבוע חזרו עם שלל מדליות באמתחתם.

  • ניצן זכה בשתי מדליות זהב בתחרות רכיבת אופניים – מרוץ כביש למרחק של 55 ק"מ, מקצה שהוגדר מראש כמשתתף בתחרות אליפות אירופה לאליפות העולם, ושתי מדליות זהב נוספות בתחרות אופניים נגד השעון, למרחק של 22 ק"מ בתחרות אליפות אירופה לאליפות העולם. כמו כן הוא זכה, יחד עם טל רוזנפלד, בתחרות זוגות ברכיבת אופניים נגד השעון, למרחק של 22 ק"מ.
  • נופר זכתה בשתי מדליות כסף בתחרות רכיבת אופניים נגד השעון, למרחק של 6 ק"מ בתחרות אליפות אירופה ואליפות העולם, ושתי מדליות ארד בתחרות רכיבת אופניים – במירוץ כביש למרחק של 22 ק"מ באליפות אירופה ואליפות העולם.

 

ניצן ונופר הנפלאים, אשר התארחו בלשכת ראש העיר, הם הוכחה לכך שאין דבר העומד בפני הרצון. "ההצטיינות וההישגים הרבים שלהם הם תוצאה של מסירות, התמדה ועבודה קשה שראויים להערכה" פרגן אז כראש העיר ואנו מצטרפים לכל מילה ומודים להם על הכבוד שהביאו לעיר ולמדינה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך