עיריית אשדוד מתקדמת טכנולוגית

המערכת מאפשרת ניהול יעיל, ומעקב אחרי ביצוע ומדדי האיכות על מנת לשפר את איכות השירותים שניתנים לתושב, סגן ראש העיר שמעון כנצלסון יחד עם ראש העיר לסרי מאיצים בקידום הפרויקט לכלל אגפי העירייה השונים

בעיריית אשדוד מתחילים בהטמעת מערכת ניהול המשימות HITO לאגפי העירייה השונים. השבוע נערכה ישיבה יחד עם מינהלי התפעול וההנדסה שם נכנסה לשימוש המערכת החדישה.

בשנה שעברה השתתפו בכנס ערים חכמות בברצלונה. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וסגנו שמעון כנצלסון, שם החליטו השניים שהם מעודדים את מינהלי העירייה ועובדיה לעבור לתפיסה של עיר חכמה בכל התחומים, ולחפש כיצד להטמיע מערכות שיאפשרו ניהול יעיל, ומעקב אחרי ביצוע ומדדי האיכות על מנת לשפר את איכות השירותים שניתנים לתושב.

המערכת, שהוצגה לראשונה על ידי ראש מינהל התפעול, מר שלמה רוטנברג, בסיור לסגן ראש העיר שמעון כנצלסון ברובע ה׳ לפני שבועיים, מרכזת את כלל המשימות בכל מנהלת רובע – פיקוח, ניקיון, נטיעות ועוד. לכל עובד נוצרו משימות שהוא מחויב לבצע בזמן שהוגדר על ידי מנהלו, לדוג׳ ניקוי מרכזון בשעות הבוקר ובקרה על הניקיון במהלך היום. כל משימה צריכה להיות מדווחת והעובד מחויב לצלם במקום את ביצוע המשימה. כלל הביצועים של כל מנהלת מתכנסים להערכות הישג בסוף כל חודש, כך שראש המינהל רואה הלכה למעשה מי עבד כמה החודש ויכול להעביר משוב חיובי או נקודות לשיפור לחודש הבא.

סגן ראש העיר כנצלסון יחד עם ראש העיר מאיצים את האגפים הרלוונטיים במינהל ההנדסה, בנושאי חשמל, תחזוקה ופיקוח, להתחיל תהליך של הטמעת מערכות דומות של ניהול משימות בתוך האגפים ומול קבלני הביצוע שעובדים עם העירייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך