סירה שקעה מול חופי אשדוד. 5 אנשים חולצו ע"י חיל הים והשיטור הימי.

סירה אזרחית (בה אבא ושלשת ילדיו) התהפכה מחוץ לנמל אשדוד, מול חופי העיר אשדוד. מערך הביטחון הנמלי יחד עם צוות החרום הנמלי סייעו לכוחות ההצלה בטיפול באירוע.
צילום ארכיון: משטרת ישראל.

מזל גדול הלילה באשדוד, עת סירה שקעה מחוץ לנמל אשדוד ועליה 5 אנשים. כולם חולצו בשלום על ידי חיל הים והשיטור הימי. המדובר בסירה אזרחית. גם מערך הביטחון הנמלי יחד עם צוות החרום הנמלי סייעו לכוחות ההצלה בטיפול באירוע.

מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרה בהם יחידת השיטור הימי בלכיש, הוזעקו בעקבות דיווח על כלי שייט שככל הנראה התהפך מול נמל אשדוד ועליו היו מספר אנשים.  5 אנשים חולצו מהמים בהכרה, והם בדרכם לחוף. עפ"י הדיווח בשלב זה, כל מי שהיה על כלי השייט, אותר וחולץ".

מאיחוד הצלה נמסר: "מתנדבי איחוד הצלה מסניף אשדוד ערוכים בנמל אשדוד לקליטת מספר אנשים שהתהפכו עם סירה בים מול מול חוף מי-עמי באשדוד. מדובר בסירה ששקעה מול חופי אשדוד, חולצו 5 אנשים ע"י חיל הים (מפעיל סירה, אבא ושלושת ילדיו). כולם בהכרה במצב קל, הנפגעים פונו להמשך בדיקה בביה"ח אסותא באשדוד, אמבולנס של איחוד הצלה פינה את אחד הנפגעים".

דוברות מד"א : "בשעה 22:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על סירה שהתהפכה מול חופי אשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי למספר נפגעים שחולצו ע"י סירת חיל הים. כולם בהכרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח אסותא באשדוד 4 נפגעים (גבר בן 42, נערים כבני 16 ו-13 וילד בן 8) במצב קל בהכרה מלאה לאחר שחולצו מהים ע"י סירת חיל הים.  החובשים של מד"א ברוך הרשקוביץ ומשה פולבש סיפרו: "מיד כשקיבלנו את הדיווח על הסירה הוזנקנו לכיוון החוף. באמצעות מוקד 101 של מד"א בוצע תיאום מול חיל הים שדיווח שהם משו את הנפגעים ומחלצים אותם לבסיס. נכנסו עם האמבולנסים לבסיס ועלינו למזח על מנת לחבור לנפגעים. הגבר ו-3 הילדים היו בהכרה מלאה ורטובים. ביצענו בדיקות רפואיות, עטפנו אותם בשמיכות ופינינו אותם להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם יציב."

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך