גאווה

שגריר ארה"ב ליובל דיין: "הנשיא אסיר תודה על כך שהיית נאמנה לאמונה שלך

תום ניידס פרסם מסר בשם ביידן בתגובה לסערת אי לחיצת היד של דיין בהופעה בפניו בזמן ביקורו בישראל

השגריר האמריקני תום ניידס פרסם היום (שלישי) סרטון במסר לזמרת יובל דיין, שנמנעה מללחוץ את ידו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן יחד עם רן דנקר בהופעה בפניו שבוע שעבר, משום שהיא שומרת נגיעה. לדברי השגריר, "הנשיא היה אסיר תודה שהיית נאמנה לאמונה שלך".

בתגובה כתבה דיין בפייסבוק: "תודה עצומה לכל התומכים, מוחלת בלב שלם לכל המלעיגים. לכל מי שדאג לכבוד נשיא ארה"ב גו' ביידן, , הנה התשובה שלו אליכם. אפשר לחזור לשמוע את "לו יהי".

ביום שישי דיין הגיבה לתקרית לחיצת היד בפוסט שכתבה בעמוד הפייסבוק שלה. "אצילות וכבוד האדם הם ערכי יסוד עליהם התחנכתי ובעתיד עליהם אחנך את ילדיי. מבקשת מכל מי שטען שאין לי דרך ארץ, שיחזור בו מדבריו ויתנצל, לא בפניי, אלא בפני ההורים שלי", תקפה.

דיין הוסיפה: "לא נרדמתי כל הלילה, הלב שלי היה על מאתיים ואמרתי לעצמי: 'מחר כשאת מגיעה לבית הנשיא לחזרה הגנרלית – תדגישי שוב בפני כולם שאת שומרת נגיעה, שיהיה ברור ולא תביכי אף אחד'. וזה מה שעשיתי. דובר הנשיא, מנכ״ל בית הנשיא, יחסי ציבור, כל העובדים והפקידים בבית הנשיא, ויש גם בדיחה שאפילו עצי הזית בבית הנשיא יודעים – שיובל דיין שומרת נגיעה. כל מי שמכיר אותי מגיל אפס יודע שלא עשיתי את זה בזדון ומעולם לא אהבתי להיכנס להיסטריות ציבוריות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך