בחמישי: אליפות אשדוד בסקייטבורד 2022

התחרות תתקיים בסקייטפארק העירוני בפארק אשדוד ים. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "אשדוד היא מעצמת גלישה בים וביבשה, והתחרויות הנערכות בה באופן תדיר ממצבים אותה גבוה מאוד".

סקייטרים וסקייטריות מכל הארץ, בהם 40 מאשדוד, ישתתפו  באליפות אשדוד שתתקיים בחמישי בסקייטפארק העירוני בפארק אשדוד ים. פרסים יחולקו למקומות הראשונים, כולל פרסים כספיים לבוגרים

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "אשדוד היא מעצמת גלישה בים וביבשה, והתחרויות הנערכות בה באופן תדיר ממצבים אותה גבוה מאוד ביכולת לתת לכל ספורטאי את התנאים הנכונים להצלחה בכל תחום".

בין השעות 17:00-21:30 יעלו המתמודדים על המתקן המרשים בפארק אשדוד ים ויתחרו על הבכורה. התחרות היא פועל יוצא של שיתוף פעולה בין עיריית אשדוד, רשות הספורט העירונית ואיגוד הסקייטבורד בישראל וההתרגשות בשיאה. "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם עיריית אשדוד ורשות הספורט העירונית", אמר עופר אלקין, מנכ"ל איגוד סקייטבורד ישראל. "מדובר באחד מהאירועים הגדולים והאיכותיים שקיימנו השנה, ואשדוד זה המקום הטבעי לקיים תחרות כזאת בתור עיר שידועה ומובילה את נושא הגלישה בישראל".

התחרות תתקיים, כאמור, בסקייטפארק העירוני שפרוש על פני 2.8 דונם ומהווה את אחד ממשטחי הגלישה הטובים ומהמתקדמים שיש בארץ, שבו הושקעו מעל שישה מיליון שקלים. "משנה לשנה אנו רואים צמיחה במספר הפעילים והפעילות שמגיעים למתחם שפועל ללא הפסקה בכל ימות השנה", מציין יורם אסף מנכ"ל הרשות העירונית לספורט באשדוד. "באשדוד מעל 4,000 גולשות וגולשים ואנחנו כעיר ספורט מעניקים מענה אולטימטיבי לגולשים, בכל הסגנונות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך