הגרלת מחיר למשתכן הסתיימה: עשרות אלפים מתמודדים על 166 דירות באשדוד

בעיר אשדוד יוגרלו הפעם סה"כ 166 דירות, אך כמות הנרשמים מגיעה ללא פחות מ- 40.000 זכאים, מתוכם רק 10 אלפים בני מקום, כך שהסיכויים לבני מקום מקום לזכות מגיעים ל0.9% בלבד
בנין בהקמה באשדוד

היום בחצות תסגר ההרשמה ל"דירה בהנחה" של משרד הבינוי והשיכון. המחירים באשדוד יתומחרו ב15 אלף למטר, הדירות ישווקו ב2 מתחמים בפארק לכיש של הקבלנים 'סלע בינוי' 'והאחים אוזן', יש לציין כי הפרויקטים באשדוד עדיין לא הוגשה בקשה להיתר!

ההרשמה תינעל היום בדקה לחצות, הערים עם מספר ההרשמות הגבוה ביותר הם: רמת גן, ראש העין, נתניה, אשקלון וירושלים. העיר עם מספר ההרשמות הגבוה ביותר היא רמת גן שם נרשמו עד כה 44,689 זכאים להגרלה שתכלול 349 דירות

במקום השני נמצאת ראש העין עם 39,410 נרשמים להגרלה של 439 דירות, ובמקום השלישי נתניה עם 25,201 נרשמים להגרלה של 888 דירות, במקום הרביעי העיר אשקלון עם 24,377 נרשמים להגרלה של 398 דירות, ובמקום החמישי העיר ירושלים עם 22.8 אלף נרשמים, בה כוללת ההגרלה רק 213 דירות.

בהגרלה הזו קיימים מס הבדלים מההגרלות הקודמות, 80% מהדירות יוקצו לזכאים מחוסרי דיור, ש־35% מכלל יחידות הדיור במכרזים במרכז הארץ יוקצו לבני מקום (לעומת 25% בסבב הקודם), ובאזור עדיפות ב' – 40% במקום 32%. וכן הגדרת בני מקום בהגרלות שיערכו במחוז צפון ודרום תשונה, כך שכל מי שגר במקום 18 חודשים לפחות יוגדר כבן מקום.

ההרשמה ל-95 הגרלות ב-25 היישובים האלה: ירושלים, חיפה, אשדוד, נתניה, באר שבע, רמת גן, אשקלון, בית שמש, נצרת, אילת, ראש העין, אלעד, דימונה, ערד, מגדל העמק, שדרות, עראבה, בית שאן, טורעאן, דיר חנא, גבע בנימין, מצפה רמון, כפר ברא, מעלה אפרים, פוריה – כפר עבודה.

הגרלת יולי 2022 היא ההגרלה השנייה בסדרת ההגרלות במסגרת תוכניות "דירה בהנחה". עד סוף השנה, בסך הכול יוגרלו כ-30,000 דירות. כלל הזכאים שישתתפו בהגרלה, בין אם זכו בדירה ובין אם לא, יקבלו תשובה במהלך חודש אוגוסט, כך על פי התכנון.

הכניסה לדירה אינה מובטחת לתאריך מסוים, מרגע הזכייה יחלפו מס' שנים עד לאכלוס, ברוב הפרויקטים המוצעים אין עדיין היתר בנייה,ולפי ההערכות אופטימיות האכלוס יהיה לפחות לאחר 4 שנים.

שימו לב! אין עדיפות בהגרלה לאלה המקדימים להירשם, ההגרלות מיועדת לזכאים חסרי דיור, ניתן להירשם לעד שלושה יישובים, ולכל ההגרלות באותו היישוב.

בהגרלה זו ניתנת עדיפות מוחלטת לנכים רתוקים, ועל כל 30 דירות תוקצה דירה אחת המיועדת לנכה רתוק, בהתאם לכללי התוכנית. כדאי לכם לשים לב גם לסדר ההגרלות בעת בחירת שלושת היישובים, מפני שאם תזכו בפרויקט אחד, תוסרו מכל הרשמותיכם לפרויקטים אחרים, גם אם הייתם מעוניינים בהם יותר.

ביטול השתתפות בהגרלות קודמות: מנגנוני הזכייה האוטומטיים בעקבות ביטולי זכייה על ידי זוכים אחרים ממשיכים כל הזמן. כלומר, כל העת נקבעים זוכים חדשים הנמצאים ברשימות המתנה.

אם אינכם מעוניינים לזכות בפרויקטים שנרשמתם אליהם בעבר, מומלץ לכם לבטל את ההרשמה בפרויקטים אלה כדי שלא תזכו בהם.

כדי לבטל השתתפות עליכם להיכנס לאזור האישי באתר ההרשמה להגרלות, לחפש את הפרויקט הרלוונטי (לפי מספר ההגרלה), ללחוץ על הכפתור המתאים ולפעול לפי ההוראות המופיעות באתר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך